Clariant

“کلاریانت” در تهران شعبه زد

تصویر روز: کلاریانت، یکی از شرکت‌های پیشتاز در حوزه تولید مواد شیمیایی تخصصی، اعلام کرد :دفتر مرکزی جدید این شرکت در تهران افتتاح شد.

 محوریت اصلی تجارت این شرکت در ایران، صنعت کاتالیست است. این حرکت بخشی از استراتژی این شرکت سوئیسی برای تقویت حضور، مشارکت و همکاری‌های خود در ایران است، تا از این طریق بتواند در راستای خدمت‌ رسانی هرچه مؤثرتر به بازار ایران، به ارائه راه‌ حل‌های نوآورانه کاتالیستی بپردازد. همسو با این هدف، شرکت کلاریانت، پنجمین سمینار کاتالیست کلاریانت را درتهران، مورخ ۲۳ -۲۶ آبان ماه، برگزار خواهد کرد.

افتتاح دفتر جدید شرکت کلاریانت در تهران، فرصتی خواهد بود برای برقراری ارتباط و همکاری‌های نزدیک‌تر با مشتریان ایرانی. علاوه بر این، شرکت کلاریانت قادر خواهد بود تا از این طریق به شناخت بهتری از نیازهای بازار ایران دست یافته و با تکیه بر این شناخت، محصولات و خدماتی متناسب با نیازهای این بازار، مانند کاتالیست‌های مورد نیار برای تولید صنعتی مواد شیمیایی، پلاستیک و سوخت، ارائه دهد. لازم بذکر است تیم ایران همواره مورد حمایت متخصصین برجسته شرکت کلاریانت از سراسر جهان خواهند بود.

شرکت کلاریانت با برگزاری منظم رویدادهایی این‌چنینی در حوزه صنعت – سمینار تخصصی کاتالیست، که برای پنجمین بار پیاپی در ایران برگزار می‌شود– به حمایت بیشتری از مشتریان خود خواهد پرداخت. این انجمن برای اولین بار توسط شرکت Süd-Chemie تأسیس شد و شرکت کلاریانت، پس از خرید این شرکت در سال ۱۳۹۰، به ادامه این فعالیت‌هایش پرداخت.

تمرکز اصلی سمینار امسال بر جریانات و چالش‌های فعلی بازار، فناوری‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه کاتالیست های‌ صنایع پتروشیمی، پالایشگاهی و گاز سنتز ایران خواهد بود. متخصصین برجسته شرکت کلاریانت از سراسر جهان، به منظور حمایت از تولید‌کنندگان ایرانی و به اشتراک گذاشتن راه‌ حل‌های نوآورانه در این حوزه، در این سمینار به ارائه آخرین پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه‌های کاتالیست، فناوری‌های حوزه فرآوری و همچنین خدمات مهندسی خواهند پرداخت.

اندی والتی، رئیس منطقه خاورمیانه و آفریقای شرکت کلاریانت، اظهار داشت: “باعث خرسندی ما در کلاریانت است که به مشتری‌های ارزشمند خود در ایران نزدیک‌تر خواهیم شد. دفتر جدید ما در تهران، نشان‌دهنده اهمیت بازار ایران برای کلاریانت و نیز تعهد ما به ایران است”.

یوسف بونوحی، مدیر فروش بخش کاتالیست شرکت کلاریانت در منطقه خاورمیانه و آفریقا نیز افزود: “فناوری‌ها و نوآوری‌های شرکت کلاریانت در صنعت کاتالیست در جایگاهی قرار دارند که نه تنها می‌توانند برای بازار در حال توسعه ایران مفید واقع شوند، بلکه می‌توانند در برخورد با چالش‌های موجود در صنایع شیمیایی و پتروشیمی ایران نیز راه‌حل‌‌هایی ارائه نمایند. ما از طریق محصولات خود توانسته‌ایم ارتباطی نسبتا پایدار با بازار ایران برقرار کنیم. علاوه بر این، افتتاح دفتر جدید کلاریانت در تهران و برگزاری سمینار‌های تخصصی کاتالیست کلاریانت، همگی نشانی هستند از پایبندی ما به تعهداتمان در قبال ایران و مشتریان ایرانیمان”.
-پایان-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *