پروژکتور سینمایی ا‌ل‌جی معرفی شد

 پروژکتور سینمایی ا‌ل‌جی معرفی شد
 تصویر روز: LG ProBeam که در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد، دارای قدرت پخش با شدت روشنایی ۲۰۰۰ لومن با وجود بدنه باریک است.

در نمایشگاهCES 2017 که در ماه آینده برگزار می‌شود، شرکت ال‌جی الکترونیکس پروژکتور جدید خود را معرفی می‌کند.LG ProBeam برای تجربه هرچه بهتر سینمای خانگی طراحی شده است. LG ProBeam فراتر از نیاز مشتریانی رفته است که به دنبال عملکرد بالا در کنار انطباق‌پذیری در محیطی خارج از خانه و در هرمکان و زمان هستند.

مدل HF80J پروژکتور ال‌جی بخاطر مجهز بودن به لیزری که قادر است شدت روشنایی ۲۰۰۰ لومن را تولید کند بهترین گزینه برای سینمای خانگی محسوب شده و باعث می‌شود تماشاگران از محتوای تصویری حتی در اتاق‌های روشن و پرنور نیز لذت ببرند. ال‌جیLG ProBeam بخاطر استفاده از موتور لیزری I شکل، از طراحی باریک و زیبایی بهره می‌برد که باعث می‌شود به راحتی قابل حمل باشد. با وجود طراحی بصورت ایستاده و وزن ۲٫۱ کیلوگرمی، ال‌جی این محصول را به عنوان سبک‌ترین پروژکتور لیزری Full HD با شدت روشنایی ۲۰۰۰ لومن توسعه داده است. به علاوه، ظاهر کلاسیک این محصول به آن این توانایی را می‌دهد تا با هر دکوری منطبق باشد.

LG ProBeam با به کار گیری سیستم همگام سازی صدای نوآورانه خود می‌تواند به راحتی با پخش کننده صدایی مثل هدفون و یا بلندگوهای دارای بلوتوث وصل شود. به علاوه، قابلیت وایرلس ProBeam با استفاده از امکان Miracast می‌تواند به راحتی تصویر در حال پخش گجت‌های هوشمند را روی پرده به نمایش بگذارد. قابلیت ویژه چهارگوشه بودن و حالت عمودی خودکار به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد بهترین تنظیمات عکس و تعادل تصویر را به راحتی و سریع پیدا کند.

مشتریان همچنین می‌توانند به تعداد زیاد و رو به افزایش خدمات و برنامه‌های مرتبط روی سیستم عامل webOS ال‌جی دسترسی داشته باشند. به علاوه کنترل جادویی ال‌جی این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی در سیستم عامل webOS تلویزیون گشت و گذار کنید. همچنین با webOS کاربر می‌تواند با توجه به مکان زندگی و شرایط آن به کانال‌های آنلاین رو به افزایش دسترسی داشته باشد. این امر باعث می‌شود لذت تماشای فیلم در اتاق خواب، تماشای مسابقات ورزشی هیجان‌انگیز در حیاط و حتی در سفر لذت‌بخش‌تر شود.

Brian Kwon، رئیس بخش صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید: ال‌جی بعنوان پیشگام صنعت پروژکتورهای LED در دنیا و با توجه به تجربه خود در زمینه وسایل صوتی تصویری، مطمئن است این محصول بعنوان اولین پروژکتور لیزری، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.ال‌جی به خود افتخار می‌کند که راه‌های جدیدی برای لذ‌ت‌بخش‌تر کردن تجربه سینما درخانه ارائه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *