rezaei

برنامه موسسه اعتباری کوثر برای هوادارن پرسپولیس و استقلال

تصویر روز: مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر اعلام کرد: بدنبال افزایش سرمایه این موسسه تا ۶۰۰ میلیارد توان هستیم.

عیسی رضایی  با بیان این مطلب گفت: این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران و بعد از دریافت مجوزهای لازم از بانک مرکزی و سازمان بورس انجام خواهد شد و با توجه به فراهم شدن زیر ساخت ها و حجم مبادلات مناسب و وجود ۳۵۰ شعبه ،موسسه اعتبار کوثر آمادگی تبدیل شدن به بانک را دارد که درنهایت باید توسط شورای پول و اعتبار تصویب شود واز بانک مرکزی می خواهیم به صورت ویژه این موضوع را رسیدگی کند.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثردرادامه افزود:سال گذشته برای کمک به بازار سرمایه مبلغی ازطریق این موسسه به بورس وارد شد اما استمراراین قضیه نیازمند حل شدن مشکلات بازار سرمایه است.

وی گفت: قصد بر این بود که بازار سرمایه ای داشته باشیم که بازدهی بالا و ریسک کمتری داشته باشد، اما برای رسیدن به این هدف باید ابتدا مشکلات ساختاری بازار سرمایه حل شود.

عیسی رضایی با بیان اینکه در شرایط کنونی شرکت ها بازدهی مناسب ندارند،افزود: بورس باید نقدینگی بالا داشته باشد و بسته شدن ناگهانی نمادها و عدم بازگشایی آن ها یکی از معضلات بورس است. وی اظهار کرد: بازدهی شرکت ها باید افزایش یافته و به رشد پایدار برسند.

ضمن اینکه از اعمال سلیقه بر بازگشایی نمادها بایدجلوگیری شود تا بتوان منتظر به رونق رسیدن بازار سرمایه بود.رضایی همچنین تاکید کرد: هم اکنون وضعیت بورس ایران مناسب نیست و بازار سرمایه باید مبتنی بر سود دهی باشد.

وی درخصوص اقدامات موسسه کوثردر زمینه بانکداری الکترونیک گفت: در برنامه استراتژیک موسسه در سال ۸۹، حداقل تاسیس ۵۰۰ شعبه در دستور کار قرار گرفته است، اما فکر می کنید چه انگیزه هایی باعث شده که بیش از ۴ سال ما تعداد شعبه خود را از ۳۵۰ مورد افزایش ندهیم، یعنی سه سال دیگر ما عملا گسترش شعب را از دستور کار خود به طور عملی خارج کردیم، مگر اینکه به ندرت بخواهیم این امر را انجام دهیم و رویکرد ما استفاده از دفاتر خدماتی از جمله دفاتر خدماتی دولت و دفاتر خدماتی که بعضا سازمان های بازنشستگی مانند سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، ارتش و .. دارند، می باشد.

عیسی رضایی ازگام بلند موسسه اعتباری کوثر درحمایت از ورزش کشورخبرداد وگفت:با افتتاح حساب هواداری درکوثر از تیم محبوبتان حمایت کنید گفت: طرح هوادار کارت کوثر در۳۵۰ شعبه موسسه اعتباری کوثر آغاز شده است این امکان را برای هواداران تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی ایجاد کرده است تا با افتتاح حساب هواداری وانجام تراکنش های مالی خود علاوه برحمایت تیم محبوبشان به روند صعودی باشگاه ها نیز کمک کنند.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثرهمچنین از حمایت از تیم ملی فوتسال بانوان خبرداد وافزود:۵۰ درصد جمعیت ایران را بانوان تشکیل می دهند لذا اهمیت به سلامت این قشر عظیم باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد ومی توان با برنامه ریزی مناسب و حمایت موثر و همه جانبه، حضور تیم های بانوان در ورزش های قهرمانی را افزایش دهیم.

رضایی در ادامه ازواگذاری حدود ۱۴۰۰ فقره دستگاه کارتخوان سیاراین موسسه به تاکسیرانان جزیره کیش خبرداد وگفت: با آغاز این طرح از این پس در تمام تاکسی های فعال در جزیره کیش دستگاه های کارتخوان جدید موسسه اعتباری کوثر نصب و تاکسیرانان و هموطنان گرامی می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

وی همچنین ازامضاء تفاهم نامه تامین تجهیزات حفاظتی و اطفای حریق مورد نیاز برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشورتوسط این موسسه خبرداد وافزود: موسسه اعتباری کوثر در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سیاست های دولت تدبیر و امید در حفاظت از محیط زیست نسبت به تامین مالی تجهیزات حفاظتی و اطفای حریق مورد نیاز برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور نموده است.

طبق تفاهم نامه منعقده سازمان برنامه و بودجه وظیفه راهبری و تضمین اصل و فرع تسهیلات و نظارت بر حسن اجرای کار را برعهده دارد. همچنین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عامل تولید و تامین تجهیزات و ماشین آلات و پشتیبانی پس از فروش و آموزش می باشد. ( سید عبدالله میر حسینی )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *