vaezi

اجرای طرح ریجستری تا تیر ۹۶

تصویر روز: وزیر ارتباطات اعلام کرد: مقدمات طرح ریجستری گوشی های همراه انجام شده و در صورت موفقیت در اجرای آزمایشی، این طرح تا تیر ۹۶ نهایی می شود.

به گزارش صدا و سیما، محمود واعظی در صبحانه کاری اتاق بازرگانی ایران افزود: اجرای این طرح در گذشته ۲ بار با شکست مواجه شد، از این رو کار را به صورت عمیق و جدی شروع کرده‌ایم و در این باره هماهنگی خوبی با وزارت صنعت،‌معدن و ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز انجام شده و تقریبا مقدمات آن فراهم است و برای خریداری تجهیزات نیز مناقصه انجام شده است.

وی اضافه کرد: طرح رجیستری گوشی‌های همراه باید به گونه‌ای انجام شود که مزاحمتی برای فروشندگان و مصرف‌کنندگان به وجود نیاورد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه خلاء قانون و مقررات در گسترش فعالیت های بخش فضای مجازی وجود دارد گفت: برخی می‌خواهند آنچه را که در فضای حقیقی موجود است به فضای مجازی نیز بیاورند که این امر مشکلاتی نیز به همراه خواهد داشت. از این رو کمیته‌ای در این خصوص باید با کمک هم تشکیل شود تا مواردی که نیاز به قانون دارد مورد توجه و بازنگری قرار گیرد.

واعظی اضافه کرد: دولت عنایت ویژه‌ای به بخش خصوصی در این ارتباط دارد و باید اذعان داشت که در این خصوص شعار نمی‌دهد و شرایط لازم برای حضور بخش خصوصی در این بخش فراهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *