5 1

ارزان ترین خودروی گیربکس اتوماتیک ایران + تصاویر

تصویر روز: صنعت خودرو سازی کشورپس از برجام برای سرمایه گزاری و توسعه بسیار مناسب است و براین اساس شرکت های مطرح آسیایی و اروپایی علاقمند به سرمایه گذاری و همکاری مشترک با ایران هستند. ازاینروگروه خودروسازی سایپاهمکاری جدیدی با شرکت برلیانس شروع کرده است.

برلیانس،یک شرکت خودروساز چینی است وهمکاری مشترک گروه خودروسازی سایپا با این شرکت از سال ۹۳ آغاز شده و محصول مشترک سایپا با این شرکت سه خودروی V5,H200,H300می باشد.

در حال حاضر محصول مشترک سایپا و برلیانس به جهت کیفیت مناسب و جلب رضایت مشتریان، جزء یکی از خودرو های پرطرفدار در ایران است و با توجه به استقبال مردم می توان علاوه بر بازار داخل به بازار های صادراتی نیز ارسال کرد.درواقع برلیانس یکی از برندهای قوی در خودروسازی چین به حساب می آید شراکت و همکاری هایی با بزرگانی چون BMW آلمان داشته است.

برلیانسh2oo ارزان ترین اتوماتیک بازار

در سبد محصولات برلیانس، خانواده ۲۰۰ H حضور دارند که این روزها در شرکت سایپا مونتاژ و تولید می شوند. این خودرو که در نسخه دنده ای و اتوماتیک با فرم سدان و هاچ بک تولید می شود، به عنوان ارزان ترین خودروی گیربکس اتوماتیک بازار ایران شناخته شده است. نسخه اتوماتیک خانواده ۲۰۰ H، با قیمت ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و نسخه دستی آن ۳۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان عرضه می شود. برخی مزایای ۲۳۰ H و ۲۲۰ H نسبت به رقبا عبارتند از:

کیفیت بالای مواد به کار رفته

در اتاق و بدنه ۲۰۰ H به مراتب از مواد بهتری نسبت به رقبا استفاده می شود. با کمی تجربه ای این خودرو می توانید کیفیت مطلوب را در بازه ۳۹ تا ۴۵ میلیون تومان احساس کنید. رودری ها، جنس صندلی ها، فرمان، دسته دنده، عایق بندی اتاق، کیفیت مونتاژ و … همه نشان دهنده ارزشمند بودن ۲۳۰ H و ۲۲۰ H در رده قیمتی خود است.

سیستم تهویه قوی

برلیانس ۲۰۰ H بر خلاف بسیاری از چینی ها به سیستم تهویه قوی مجهز است و در آب و هوای گرم جنوب کشور، کولر این خودرو بسیار پاسخگو است. در تست ها و آزمایش فنی نشان داده شده که کولر خودرو توان این را دارد تا در بازه زمانی طولانی کارکرد ثابتی داشته باشد و سرمای خوبی را به داخل اتاق بفرستند.

پیشرانه قوی

خانواده برلیانس ۲۰۰ H به موتور ۵/۱ لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ مجهز است و فناوری DOHC را در پیشرانه دارند. این موتور می تواند حداکثر دور موتور rpm 5800 را تحویل سرنشین بدهد و قدرت ۱۰۲ اسب بخار را تولید کند. همچنین گشتاور موتور L 15 BM 138 نیوتون متر است و نیروی خوبی را برای چرخ های جلو ایجاد می کند.

مصرف سوخت ترکیبی ۲۳۰ H و ۲۲۰ H کمتر از ۵/۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. گیربکس پنج دنده دستی و شش سرعته اتوماتیک AMT هماهنگی خوبی با موتور دارند و با کمترین هدر رفت، به چرخ های جلو قدرت را منتقل می کنند.

برلیانس ۲۳۰ H و ۲۲۰ H جز خودروهای کمتر از ۵۰ میلیون تومان بازار ایران محسوب می شوند که از نظر ایمنی در سطح مورد تایید و قابل قبولی قرار دارند. پنج ستاره ایمنی C-NCAP نشان از ایمنی خوب این خودرو نسبت به سایر رقبا دارد. برلیانس خانواده ۲۰۰ H به دو کیسه هوا، ترمز EBD , ABS ترمزهای دیسکی جلو خنک شونده و … مجهز است.

امکانات خوب با قیمتی منطقی

برلیانس ۲۳۰ H و ۲۲۰ H در نسخه ی اتوماتیک، امکانات به نسبت به روزی دارد. سانروف، فرمان برقی با سنسور سرعت، سنسور پارک دنده عقب، سیستم تهویه دستی، چراغ های هالوژنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم صوتی ۶ باند با درگاه های مختلف و … از امکانات خانواده ۲۰۰ H محسوب می شود. جالب است بدانید با هزینه ای مناسب می توانید مانیتور، دوربین دنده عقب، بلوتوث، GPS و پخش DVD را برای این خودرو سفارش دهید.

قدرت و شتاب مناسب

برلیانس ۲۳۰ H و ۲۲۰ H با وزنی بین ۱۱۹۴ تا ۱۲۱۴ کیلوگرم با قدرت ۱۰۲ اسب بخار می تواند به سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۱۲ ثانیه ثبت کند.

پایداری و نرمی مثال زدنی

برلیانس ۲۲۰ H و ۲۳۰ H به لطف فرمان برقی حساس به سرعت و سیستم تعلیق مک فرسون و نیمه مستقل، پایداری خوبی در پیچ ها دارد. همچنین به خاطر عایق بندی خوب و فضای کابین مناسب، در کنار تایرهای ۱۸۵/۱۵۶۰ R نرمی خوبی در کابین این خودرو احساس خواهید کرد.

timthumb copy

brilliance h230 10

images b4630411502

images b4630411498

 

Al 1

brilliance h230 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *