photo 2017 01 21 13 53 46

زمان عرضه ۳ محصول جدید پژو اعلام شد

تصویر روز: وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در سایت مرکزی گروه صنعتی ایران خودرو از روند تجهیز خطوط تولید محصولات “ایکاپ” بازدید کرد.

محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه هیاتی از سالن در حال آماده سازی برای تولید محصولات مشترک ایران خودرو و پژو بازدید کرد.

در این بازدید مهندس هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مهندس معتمد،‌ مدیرعامل شرکت ایکاپ گزارش هایی از روند انجام فعالیت های جاری و برنامه ریزی های آینده این گروه صنعتی، ارائه کردند.

شرکت مشترک گروه صنعتی ایران خودرو و پژو فرانسه “ایکاپ” با سرمایه گذاری و سهامداری طرفین ایجاد شده و سه محصول جدید ۲۰۰۸، ۲۰۸ و ۳۰۱ را به بازار ایران عرضه خواهد کرد.

همچنین گفته می شود خودرو پژو۵۰۸ نیز از سوی این شرکت وارد بازار ایران خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو در حاشیه بازدید وزیر صنعت از ایران خودرو اعلام شد: پژو ۲۰۰۸ اسفند ماه امسال، پژو ۳۰۱ در پاییز سال آینده و پژو ۲۰۸ نیز سال آینده وارد بازار ایران می شود.

براساس این گزارش، در سالن ساخت بدنه تمام تجهیزات تولید پژو ۲۰۰۸ نصب شده است و از ۱۲ بهمن اولین بدنه به صورت آزمایشگاهی تولید می شود و آخر بهمن تولید آف لاین شروع می شود همچنین سالن مونتاژ نیز اولین مونتاژ را از ۱۲ بهمن شروع و ۵ اسفند ماه محصولات آن لاین آغاز می شود.

این گزارش می افزاید: پژو ۲۰۰۸ اسفند ماه امسال به بازار می آید، پژو ۳۰۱ در پاییز سال آینده و پژو ۲۰۸ نیز سال آینده وارد بازار ایران می شود و این محصولات براساس آخرین تکنولوژی و فناورهای روز تولید و وارد بازار ایران می شود.

مدیر فرانسوی پروژه ضمن اظهار خرسندی از همکاری دو کشور ایران و فرانسه گفت : ۲۳ نفر از کارشناسان خبره شرکت پژو برای حمایت و تسریع راه اندازی پروژه در ایران حضور دارند.

ژیلبرت لیژونقه تصریح کرد: هدف شرکت پژو این است که قبل از نوروز اولین ماشین وارد بازار ایران شود. وی افزود: دو شرکت ایران خودرو و پژو با سهم مساوی ۵۰ – ۵۰ در سرمایه گذاری اقدام به این همکاری نموده اند اما چون تولید محصول در داخل ایران انجام می شود اشتغالزایی این پروژه در ایران است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *