photo 2017 01 21 16 42 011

بازدید وزیر صنعت از محل ساختمان پلاسکو + عکس

تصویر روز: وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل ساختمان پلاسکو حاضر شد و از نزدیک از از این محل و آسیب دیدگی های آن بازدید کرد.

« مهندس محمدرضا نعمت زاده » برای همدردی با هموطنان آسیب دیده به ویژه آتش نشانان فداکار و بررسی وضعیت اصناف و واحد های صنفی تخریب شده این واحد تجاری در محل ساختمان تخریب شده پلاسکو حضور یافت.

«مهندس محمد رضانعمت‌زاده » در محل حادثه در گفتگو با خبرنگاران گفت: خوشبختانه ساختمان به دلیل ساعت وقوع حادثه خالی از مردم بوده است.

وی گفت: توانستیم با اتاق اصناف و اتحادیه‌های دیگر موضوع را پیگیری کنیم، حدوده ۵۷۰ واحد تولید پوشاک در ساختمان بوده اند که عمدتا تولیدی نبوده و دفتر فروش و بنکداری بوده‌اند.

وی یادآور شد : بیمه بیکاری کارکنان نیز برقرار می شود، حدود ۲هزارو ۲۰۰ نفر اینجا کارگر بودندکه با حساب مالکان در مجموع حدود ۳هزار نفر بیمه بیکاری می‌شوندوحدود ۱۰۰ میلیون تسهیلات نیز ارائه می شود.

مهندس نعمت زاده تصریح کرد : برخی دوستان نیز بدهی‌هایی دارند که فردا پیشنهادی را در این خصوص به دولت می‌بریم که امهال و یا بخش ی از آن بخشیده شود.
وی تصریح کرد : فردا پیشنهاد مصوبه‌ای را تقدیم دولت می‌کنیم. کسبه نباید نگران باشند؛ چرا که ما تلاش می‌کنیم مشکل آنها حل شود.

وزیر صنعت،معدن وتجارت خبر داد: حدود سه نقطه نیز برای ساماندهی کسبه بررسی می شود.

به گفته مهندس نعمت زاده ؛ برآورد میزان خسارت‌های وارد شده در جریان این حادثه را دقیق نمی دانیم، اما طبق گفته اتاق اصناف، تخمین زده می شود که رقمی بین۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان کالا در هر واحد تجاری موجود بوده که از بین رفته است.

گفتنی است: حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران پنج شنبه گذشته سی ام دی ماه رخ داده است.

اکثر واحدهای مستقر در ساختمان پلاسکو به تولید و فروش انواع پوشاک به ویژه پیراهن دوزی مشغول بودند.؛ در این حادثه تعدادی زیادی از آتش نشانان شهید و مصدوم شدند همچنین خسارات مادی به واحدهای صنوف تولیدی و فروش یادشده وارد آمده است.

photo 2017 01 21 16 41 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *