hosini hamedani.1

دستاوردهای انقلاب اسلامی شگفت انگیز و عظیم است

تصویر روز: نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: برخلاف تبلیغات شوم رسانه های وابسته به دستگاه استکباری، دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور شگفت انگیز و عظیم است.

به گزارش ایرنا آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: امروز امپراطوری رسانه ای غرب با فضا سازی در صدد سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات مختلف در داخل ایران است در حالی که انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در عرصه های علمی، نظامی ، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشته است.

وی با اشاره به مشکلات مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور در دوران ستمشاهی به بخشی از محرومیت ها پرداخت و افزود:در آن زمان ۳۵درصداز جمعیت کشور به رغم فروش بالای نفت و درآمد هنگفت ایران دچار سوء تغذیه بوده و ۹۰ درصد روستاها از نعمت آب سالم و بهداشتی و برق محروم بودند.

حسینی همدانی خاطرنشان کرد: این درحالی است که دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی درداخل و خارج به خوبی اطلاع رسانی نشده لیکن دشمنان به پیشرفت های عظیم علمی و اقتصادی ایران اذعان دارند.

نماینده ولی فقیه دراستان البرزتاکید کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما به صورت عمیق و گسترده اطلاع رسانی و برای مردم به ویژه جوانان تبیین شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی محاسبات سیاسی و نظامی قدرت های زورگوی جهان را بر هم ریخت و موجب بیداری ملت ها دربرابر دشمنان اسلام و مستکبران شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی درجهان و عصر کنونی محسوب می شود، افزود: این انقلاب موجب شد تا امروز مستکبران از حالت تهاجم به حالت تدافعی درآیند.

حسینی همدانی اظهار داشت: همچنین پیروزی انقلاب اسلامی دوران جدیدی برای جهان و پایان سلطه غرب بر کشورها گشود وقدرت های بزرگ که تا چند دهه پیش ارزش های خود را جهانشمول می دانستند اکنون با چالش بزرگی مواجه شده اند.

خطیب جمعه کرج گفت: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی صدورارزش های دینی ، فرهنگی و انقلابی به کشورها و سرزمین های مختلف جهان است و این انقلاب موجب وحدت، همبستگی و احیای هویت دینی شده و گفتمان جدیدی دردنیا بنیان نهاده است.

وی افزود: نمونه جدیدی ازمردم سالاری دینی مبتنی بر نظریه ولایت فقیه با پیروزی انقلاب اسلامی به جهان معرفی شد و این انقلاب ، دیدگاه ها و جریان های کمونیستی، سوسیالیستی و امپریالیستی را از کارانداخت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت های امام راحل (ره ) و رشادت های ملت ایران است و زحمات فراوانی برای تحقق آن کشیده شده است و امروز جبهه استکباری با فشار و تحریم درصدد به زانو درآوردن مردم و انقلاب است لیکن دشمن شناسی ،صلابت و قدرت ملت ایران اجازه به ثمر نشستن توطئه های دشمنان را نخواهد داد.

خطیب نماز جمعه کرج به وجود آمدن گروه های تروریستی و تکفیری را از دسیسه های استکباری برای مقابله با نظام اسلامی دانست و گفت: امروز جریان های تکفیری دربرابراقتدار جبهه مقاومت دچار اضمحلال و فرو پاشی شده اند.

حسینی همدانی با بیان اینکه جبهه استکبار با جمع آوری حدود ۱۰۰هزار جنگجو از ۸۳ کشور جهان و انتقال آنان به سوریه و عراق در صدد نابودی جبهه مقاومت در منطقه بود، گفت:اینک غربی ها در این جنگ شکست خورده اند و در صدد انتقال عوامل خود به نقاط دیگری از جهان هستند.

وی اظهار داشت:نشست آستانه برای بررسی سیاسی مسائل سوریه که با حضور ایران ، روسیه و ترکیه و بدون حضور آمریکا درحال شکل گیری است نیز پیروزی دیگری در عرصه سیاسی برای جبهه مقاومت رقم خواهد زد.

وی به مشکلات داخلی آمریکا اشاره کرد و ادامه داد:اکنون آمریکا خود دچار بحران اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی شده است و بدهی های این کشور به مراتب بیشتر از تولید ناخالص ملی آمریکا است.

حسینی همدانی با بیان اینکه امروز ما در حال جهاد در عرصه اقتصادی،سیاسی و فرهنگی در جهان هستیم، گفت:باید گفتمان انقلاب و آرمانگرایی را با جدیت دنبال کنیم تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با اشاره به ۱۴بهمن روز فناوری فضایی گفت: یکی ازدستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی دستیابی به دانش فناوری فضایی است که توسط جوانان مستعد این مرز و بوم به وجود آمده است.
امام جمعه کرج دربخش دیگری از سخنانش از مسئولان خواست برای رفع بیکاری جوانان به ویژه دانش آموختگان اقدامات لازم به عمل آورند.

نماینده ولی فقیه در استان البرزنیز با تاکید بر حفظ روحیه استقلال طلبی درجامعه اسلامی گفت: باید شعارانقلاب اسلامی درزمینه استقلال کشور را درابعاد اقتصادی،فرهنگی و سیاسی حفظ کنیم وبرای رفع نیازهای داخلی به توانمندی ها و ظرفیت های کشور متکی باشیم، زیرا جامعه اسلامی هیچ گاه زیربارسلطه بیگانگان نخواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *