fazeli.asnaf

استقرار واحد آسیب دیده پلاسکو در پاساژ نور

تصویر روز: رئیس اتاق اصناف ایران از استقرار ۶۰۰ واحد آسیب دیده پلاسکو در پاساژ نور تا آخر این هفته خبر داد.

علی فاضلی در گفتگوی با صداو سیما ، با اشاره به اینکه برخی از واحدهای صنفی آسیب دیده در مجموعه اتحادیه صنفی خود ساماندهی شده است ، افزود: در این ساماندهی ، هزینه بنگاه های صنفی تا ۴ ماه از ابتدای انعقاد قرارداد از طرف بنیاد مستضعفان پرداخت می شود.

وی با اشاره به شروع به کار واحد های صنفی آسیب دیده پلاسکو در پاساژ نور از هفته آینده ادامه داد: پس از پایان ۴ ماه ، قراردادی به مدت دو سال تا ساخت مجموعه پلاسکو با این واحد های صنفی منعقد خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه در صورت زمان بر بودن ساخت پلاسکو این قرارداد قابل تمدید است ، گفت : واحدهای صنفی پس از شناسایی از سوی اتحادیه مربوطه و تأیید اتاق اصناف ایران در پاساژ مستقر می شود.

فاضلی توان تولید پوشاک را در کشور ۱٫۵ برابر حجم فعلی دانست و گفت: برای شب عید هیچگونه مشکلی در بازار پوشاک وجود ندارد و باتوجه به تأمین بازار شب عید نیاز به واردات این کالا نیست.

وی با اشاره به اینکه پاساژ نور در خیابان ولیصر – تقاطع طالقانی واقع شده است ، تصریح کرد : کارگروهی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور با بانک مربوطه برای مکان و نمایندگان اصناف تشکیل شده است که استقرار واحد های صنفی پلاسکو را پیگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *