photo 2017 02 05 14 16 49

غضنفری مدیر روابط عمومی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک شد

تصویر روز : مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در حکمی “سید روح اله غضنفری” را به عنوان ” مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی” منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، محمد حسین مقیسه در این حکم آورده است: با عنایت به تعهد ،تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به این سمت منصوب می شوید و امیدوارم با برنامه ریزی مناسب ، موجب تقویت حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی از فعالیتهای این صندوق را در دستور کار خود قرار دهید..
بنا براین گزارش ، غضنفری دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم ارتباطات بوده و سال ها در بخش های مختلف مرکز روابط عمومی وزارت صنعت،معدن وتجارت از جمله سردبیری شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران”شاتا” ، مشاور رئیس مرکز و… فعالیت کرده است.
یادآور می شود، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در جهت کمک به توسعه واحدهای صنعتی کوچک ، حداکثر ۷۰ درصد اصل و سود تسهیلات (مناطق کمتر توسعه یافته تا ۸۵ درصد) را برای واحدهای صنعتی واجد شرایط، ضمانت می کند..
مهمترین ضمانتهای که توسط این صندوق برای صنایع کوچک صادر می شود شامل: ضمانت نامه سرمایه در گردش، طرح های ایجادی، توسعه ای، پیش پرداخت، حسن انجام کار، شرکت در مناقصه و مزایده و … می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *