برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو در منطقه آزاد انزلی

تصویر روز: نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات جانبی و لوازم تزئینی از فردا به‌مدت ۴ روز در منطقه آزاد انزلی آغاز به کار می‌کند.

پژمان چایچی اظهار داشت: نخستین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات جانبی و لوازم تزئینی، ۱۹ تا ۲۲ بهمن ۹۵ به مدت ۴ روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در دو سالن از مجموعه نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین المللی منطقه آزاد انزلی در فضایی بالغ بر ۲۶۰۰ متر مربع برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه علاوه بر برندهای داخلی، برندهای خارجی نیز در این نمایشگاه حضور دارند افزود: مجموعه‌های سایپا، ایران خودرو، گیل افرود، هیئت اتومبیلرانی و شرکت‌های منطقه آزاد و شرکت خارج لادا روسیه از جمله مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه هستند.

چایچی با بیان اینکه قطعات خودرو ارائه شده در این نمایشگاه عموماً تولید داخلی است افزود: تولیدکنندگان، قطعات و لوازم جانبی خودرو اعم از داخلی و خارجی و آخرین محصولات تولیدی خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

1395111820001594899279410

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت خودرو همراه با رونمایی از چندین خودرو جدید داخلی و خارجی همراه است تصریح کرد: تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به‌مناسبت ایام الله دهه فجر شرایط ویژه‌ای جهت فروش محصولات خود در این نمایشگاه در نظر گرفته‌اند.

مسئول برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو در منطقه آزاد انزلی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه استفاده از پتانسیل‌های منطقه آزاد انزلی برای تولیدکنندگان داخلی و گام برداشتن در جهت اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است که از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود.

به گزارش تسنیم چایچی خاطرنشان کرد: نخستین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات جانبی و لوازم تزئینی در منطقه آزاد انزلی با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه انزلی، سازمان منطقه آزاد انزلی و شرکت توسعه ارتباط آفتاب کاسپین برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *