araghi

مهندس عراقی: گاز محور توسعه است

تصویر روز: به رغم مشکلات موجود طی یکسال گذشته افتتاح پروژه گاز رسانی شهر سیلوانا و روستاهای اطراف در استان زیبای آذربایجان غربی به تاخیر نیفتاد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس حمیدررضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران که در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۴۲ پروژه گازرسانی استان آذربایجان غربی با حضور استاندار، امام جمعه، فرماندار، نمایندگان و جمعی از مقامات محلی در مسجد جامع سیلوانا سخن می گفت، با بیان این مطلب اظهار داشت: گاز طبیعی در عین حال که نعمت است و امنیت و آرامش و آسایش را به ارمغان می آورد چنانچه درست و بهینه مصرف نشود می تواند خطر آفرین باشد.

وی با بیان این که افتتاح این پروژه طی یکسال، نشان آن است که تحریم ها نتوانسته ما را متوقف سازد، گفت: شرکت ملی گاز ایران با همت کارکنان پرتلاش خود توانست این مهم را به انجام برساند، بنابراین اکنون وظیفه شما مردم شریف است که توانمند سازی و توانمند شدن را در دستور کار خود قرار دهید.

معاون وزیر نفت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این که گاز محور توسعه است، تصریح کرد: اکنون شما باید تمام خلاقیت و تلاش خود را به کار گیرید و با ایجاد تولید و اشتغال زایی، توان خود را در این زمینه به نمایش بگذارید و توسعه محور بودن گاز را به همگان نشان دهید.

در ادامه مراسم مهندس علی سعادت استاندار آذربایجان غربی با عرض تبریک به مناسبت دهه فجر و خیر مقدم به مدعوین، گفت: زمانی که سال گذشته با حضور مهندس عراقی کلنگ این پروژه به زمین زده شد شاید تصور ما این بود که طی یکسال این پروژه به انجام نخواهد رسید ولی امروز برای افتتاح آن گرد هم آمده ایم و امیدواریم با آمدن گاز به این منطقه آرامش و آسایش میهمان خانه ها ی مردم شود.

وی با اشاره به این که سیلوانا آینده روشنی داردگفت: گاز این آینده را روشن تر می کند و ما براساس صحبت هایی که شده و با چند سرمایه گذار نیز به تفاهم رسیده ایم امیدواریم بتوانیم این منطقه را با روشن شدن مشعل گاز به بام گردشگری ایران تبدیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *