JamNewsImage09395665

برانکو : فقط به برد استقلال فکر می کنیم

تصویر روز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بهترین شرایط خودمان قرار داریم و فقط به برد مقابل استقلال فکر می‌کنیم.

به گزارش صداوسیما برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: برای تداوم روند پیروزی‌های اخیرمان تلاش می کنیم و البته استقلال هم این تلاش را می‌کند. در مورد تیمم می‌گویم که همه بازیکنان سالم و سلامت هستند.

وی افزود: تنها کسی که در بازی فردا نداریم کامیابی‌نیا است که محروم است. طبیعی است که جای او برای ما خیلی خالی است، او بازیکن بسیار مهمی برای تیم ما محسوب می شود و می‌توانم بگویم کمال بهترین بازیکن ما است. با این حال پرسپولیس متکی به یک نفر نیست اما می توانیم بدون او هم کار کنیم.

برانکو درباره اینکه شام مشترک بین دو تیم باعث ایجاد حواشی و شایعه تبانی برای نتیجه مساوی نمی‌شود، گفت: درخواست اسپانسر باشگاه بود و اصلا موافق آن نبودم. این جلسات ممکن است تمرکز بازیکن را از بین ببرد. ولی من از حالا رفاقت نمی‌شود و فقط به برد استقلال فکر می‌کنم.

برانکو درباره این موضوع که علیرضا منصوریان تاکنون در کسوت سرمربیگری به پرسپولیس نباخته و آیا شما می‌توانید این رکورد را بشکنید، گفت: ‌من به رکوردها فکر نمی‌کنم و تمام فکرم بازی با استقلال است. به بازیکنانم هم گفتم هر چقدر بهتر بازی کنید می‌توانیم بردمان را قطعی کنیم.

دوست دارم بازیکنانم از این مسابقه لذت ببرند و خوشحال هستیم که مسابقه بزرگی در پیش داریم، به اعتقاد من بیشترین تماشاگران در دنیا در چنین مسابقه‌ای شرکت می‌کنند و به خاطر همین استقبال گسترده است که نیازی نیست انگیزه را به بازیکنان تزریق کنیم.

وی در پایان گفت: این مسابقه فضایش کاملا با دربی دور رفت متفاوت است. چون هم استقلال و هم تیم ما بازیهای قبل را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ ایم و رقیب فردای ما به مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است.

وی در پایان گفت:این بازی معیار خاصی ندارد، ۲ سال پیش استقلال برای قهرمانی می‌جنگید و پرسپولیس برای بقا اما پرسپولیس استقلال را یک صفر شکست داد، پس نمی‌شود گفت که چه تیمی بهتر است و یا بدتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *