1 1

روابط عمومی ورزش و جوانان البرز گل کاشت

تصویر روز: در پی ارزیابی عملکرد سالیانه وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برای دومین سال پیاپی به عنوان برتر کشور معرفی و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ گردهمایی سالانه مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲ اسفندماه به میزبانی استان تهران آغاز و تا فردا ادامه خواهد شد.

در خلال برگزاری این گردهمایی ظهر امروز با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، دکتر احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش، محمدیان معاون ورزش بانوان و مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی های برتر کشور در سال ۹۵ معرفی شدند.

در این میان و در پی ارزیابی عملکرد سالیانه ادارت کل استانی توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برای دومین سال پیاپی به عنوان روابط عمومی برتر در بین ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور انتخاب و زینب منجیری مسئول روابط عمومی اداره کل توسط دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار گرفت.

متن لوح تقدیر و انتخاب برتر روابط عمومی ورزش و جوانان البرز به شرح ذیل می باشد:

سرکار خانم زینب منجیری

مسئول محترم روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز

سلام علیکم

روابط عمومی ها حافظ اعتبار و خوشنامی یک سازمان هستند و نقش مهمی را در جلب اعتماد مردم دارند و تلاش خالصانه و صادقانه آنها آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است.

در سالی که گذشت با هم اندیشی و تعامل، توانستیم در رشد و اعتلای سازمان خود کوشا باشیم. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای بی دریغ و ارج نهادن به کوشش های ارزشمند و صادقانه جنابعالی، شما را بعنوان روابط عمومی برتر معرفی می نمایم.

از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت و همچنین تداوم تاثیر اندیشه ها و فعالیت شما را در راستای دستیابی به اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *