photo 2017 03 04 10 46 23

صدور ۴۵٫۰۰۰میلیون ریال ضمانتنامه در سال۹۵

تصویر روز: مدیریت شعب استان اصفهان در سال ۱۳۹۵  بیش از ۴۵٫۰۰۰میلیون ریال ضمانتنامه صادر کرده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ مصطفی جلالی مدیر شعب استان اصفهان در چهارمین جلسه کمیته پیگیری معوقات، با بررسی عملکرد اعتباری شعب استان با اشاره به فعالیت های تخصیص منابع موسسه اعتباری کوثر استان در سال ۱۳۹۵ به اعطای وام قرض الحسنه که یکی از شاخص های مهم در برنامه عملیاتی کسب رضایت مشتریان می باشد اشاره کرد و گفت : در این راستا مبلغ ۷۱,۷۹۷ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در سال جاری توسط شعب استان پرداخت شده است که بالغ بر۲,۵۰۰ فقره از این تسهیلات به جامعه هدف اعطا شده است.

جلالی افزود: به منظور اهتمام در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و ایجاد تحرک در اقتصاد در سال ۹۵ بالغ  بر۱۸۴,۰۰۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی پرداخت گردید.

وی افزود: از زمان اتصال موسسه اعتباری کوثر به سامانه ازدواج بانک مرکزی، بالغ بر ۱۸۵ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۷,۴۲۰ میلیون ریال به زوج های جوان در شعب استان اصفهان پرداخت شده است.

 جلالی تصریح کرد: با هدف توسعه و حمایت از صنایع داخلی و فراهم نمودن زمینه های رشد اقتصادی، استان اصفهان اقدام به ارائه خدمات لیزنگ خودرو در کلیه شعب نموده و تعداد۱۱۷فقره تسهیلات در این قالب به جامعه هدف جهت خرید خودرو اعطا گردید.

مدیر شعب استان اصفهان خاطر نشان کرد: استان اصفهان در سال جاری  در بخش صدور ضمانتنامه های ریالی رشد بسیار چشمگیری داشته و بالغ بر  ۴۵,۰۰۰ میلیون ریال ضمانتنامه صادر نموده است.

8fc39b7b a130 4a33 a884 11a23b35fd31?t=1488608337970

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *