آغاز جشنواره زمستانه لوازم‌خانگی سامسونگ

تصویر روز: جست‌وجو برای خرید لوازم‌خانگی، همیشه روشی سنتی داشته است. رفتن به بازار، پرس‌وجو از فروشندگان و دست آخر بازدید از خود محصول. روشی طاقت‌فرسا که عموماً باعث می‌شود جست‌وجو و خرید در یک روز انجام نشوند. شرکت سامسونگ الکترونیکس اما با جشنواره زمستانه محصولات لوازم‌خانگی خود، این کار را برای مصرف‌کنندگان راحت کرده است.

جشنواره محصولات لوازم‌خانگی سامسونگ که از ۲۶ دی‌ماه آغاز شده، شامل منتخبی از برترین مدل‌های یخچال و ماشین لباسشویی این شرکت است. این جشنواره، به سبب محصولات ارائه شده که هر یک در نوع خود بهترین محسوب می‌شوند، به یک راهنمای جامع خرید یخچال و ماشین‌لباسشویی می‌ماند که به مصرف‌کنندگان برای تصمیم‌گیری نهایی، کمک می‌کند.

از جمله محصولات عرضه شده در این جشنواره، یخچال فریزر «هرمس» (Hermes) است. «هرمس» اولین دستاورد همکاری سامسونگ، با گروهی از بهترین سرآشپزهای دنیاست که به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا به طور هم‌زمان، سه دمای متفاوت را در بخش‌های مختلف یخچال، برای نگهداری مواد غذایی مختلف، تنظیم کنند. این یخچال دارای سه محفظه و چهار در است و امکان تبدیل یخچال به فریزر و برعکس را دارد. یخچال مدل FSR نیز دیگر مدل عرضه شده است که با طراحی کاملاً نوآورانه و از طریق دو درب مختلف، فضای داخلی یخچال را جدا می‌کند تا موادغذایی، بر اساس میزان مصرف آن‌ها، طبقه‌بندی شوند و دسترسی به آن‌ها نیز راحت باشد. این یخچال همچنین به دلیل جنس استیل پوشش داخلی، تأمین دمای یخچال را تا ۳۸ درصد سریع‌تر از دیگر مدل‌ها انجام می‌دهد. سامسونگ در این جشنواره، تعدادی از محصولات یخچال بالا فریزر و یخچال پایین فریزر خود را نیز ارائه کرده است. این یخچال‌ها مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال هستند که ظرفیت دستگاه و مصرف برق آن را متناسب با دمای موردنیاز تنظیم می‌کند. این کمپرسور علاوه بر بالا بردن طول ‌عمر مفید دستگاه و کاهش چشمگیر صدای تولیدی آن، باعث صرفه‌جویی ۴۰ درصدی در مصرف انرژی می‌شود و ماندگاری مواد غذایی را نیز افزایش می‌دهد. همچنین کمپرسور تمامی مدل‌های ارائه شده در جشنواره دارای ۱۲۳ ماه ضمانت است.

این جشنواره همچنین شامل ماشین لباسشویی Crystal Blue نیز می شود. این ماشین لباسشویی با رتبه مصرف‌ انرژی A+++، مجهز به تکنولوژی حباب‌ساز Ecco Bubble است که با دارا بودن برنامه‌های خودکار شستشو به مصرف‌کنندگان در شستشوی راحت‌تر و سریع‌تر لباس‌ها کمک می‌کند. کریستال بلو به کمک یک صفحه‌نمایش تمام‌لمسی و همچنین قابلیت کنترل از راه دور، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا دستگاه را به شکل اینترنتی از طریق تلفن‌همراه هوشمند خود، کنترل کنند.

لازم به ذکر است که در جشنواره زمستانه لوازم‌خانگی سامسونگ، به خریداران این محصولات تا سقف ۲٫۵ میلیون تومان (لباسشویی تا سقف ۵۰۰ هزار تومان)، هدیه نقدی پرداخت خواهد شد. این هدیه هنگام خرید و در محل خرید، از مبلغ نهایی خرید مشتریان، کسر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *