miveh

قیمت‌های سرسام آور میوه در مغازه‌ها

تصویر روز: گشت مشترک تعزیرات حکومتی به اتفاق کارشناسان اداره کل صنعت و معدن امروز، قیمت‌های میوه در تعدادی از میوه فروشی‌های منطقه یوسف آباد و خیابان‌های اطراف را بررسی کردند.

به گزارش تصویر روز به نقل از صدا و سیما، قیمت سیب زرد در این مغازه ها از ۷۵۰۰ تومان تا ۱۰ هزار تومان، پرتقال از ۵ هزار ۸۰۰ تومان تا ۹ هزار و ۸۰۰ تومان، سیب قرمز از ۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۰ هزار تومان و نارنگی بندری از ۸ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می رسید.

تعدادی از این مغازه‌ها نیز مقادیری میوه‌های قاچاق از جمله انگور محصول شیلی، آووکادو و سیب فرانسوی و گلابی شیلی به فروش می‌رساندند و در برخی از انبارهایشان نیز مخفی کرده بودند.

بهمن حسن بیگی، رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران که ما را در این گشت همراهی می‌کرد به خبرنگار ما گفت: نگهداری و فروش این میوه‌های قاچاق تخلف است و همه این میوه ها ضبط و به سازمان اموال تملیکی منتقل خواهد شد.

فروشندگان این میوه های وارداتی قاچاق از غیر قانونی بودن فروش آن ابراز بی اطلاعی می‌کردند و گفتند این میوه‌ها را از میدان مرکزی میوه و تره بار خریداری کردند اما زمانی که نام حجره و فاکتور آن را طلب کردیم چیزی ارائه نکردند.

تخلف دیگر برخی از این واحدهای صنفی ارائه نکردن فاکتور و همچنین درج نکردن قیمت فروش بود که برخی از واحدها نیز به همین سبب جریمه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *