tayeb nia.1

طیب‌نیا به مجلس می‌رود

تصویر روز: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی تصمیم دولت در ارتباط با توزیع سود سهام عدالت با حضور وزیر اقتصاد در جلسه فردا سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی خبر داد.

به گزارش تصویر روز به نقل از ایبِنا، محمدرضا پورابراهیمی گفت: اقدامات اخیر دولت در خصوص سهام عدالت به نوعی اقدامات غیرکارشناسی محسوب می شود از اینرو بررسی اقدامات دولت در ارتباط با سهام عدالت در اولین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری می شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم آزادسازی موضوع مالکیت سهام عدالت ادامه داد: مردم باید بتوانند در خصوص تعیین مدیران مجموعه مرتبط با سهام عدالت تصمیم گیری کنند.

وی افزود: ارائه صورتحساب سهام عدالت بعد از گذشت حدود ۱۱ سال از سوی دولت به جای تعیین تکلیف موضوع مالکیت سهام عدالت، قابل قبول نیست.

پورابراهیمی داورانی تاکید کرد: از وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوص سازی دعوت شده برای ارائه گزارش در رابطه با سهام عدالت فردا در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس حضور یابند.

این نماینده مجلس گفت: مقام معظم رهبری الزاماتی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال بیان داشتند؛ بنابراین باید در این راستا اصل ۴۴ قانون اساسی به طور کامل اجرایی شود و مردم در بخش تولید دخالت داده شوند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تعیین تکلیف آزادسازی سهام عدالت در راستای مردمی کردن اقتصاد است، یادآور شد: بررسی تصمیم دولت در ارتباط با توزیع سود سهام عدالت از محورهای مورد بررسی کمیسیون اقتصادی در جلسه فردا خواهد بود.

Share
برچسب ها : محمدرضا پورابراهیمی , کمیسیون اقتصادی , وزیر اقتصاد

نام

ایمیل

کد امنیتی
ثبت

توضیحات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *