larijani

مجلس برای حوزه اشتغال برنامه دارد

تصویر روز: رئیس مجلس اعلام کرد: مجلس برای حوزه اشتغال برنامه دارد و‌ کمیسیون‌ها را فعال می‌کنیم تا هرکدام در بخش مربوطه به موضوع اشتغال بپردازند.

علی لاریجانی پس از شرکت در اولین جلسه فراکسیون اشتغال در مجلس در سال جدید در مصاحبه با صدا و سیما افزود: در این جلسه نمایندگان نظرات خوبی را درباره «اشتغال» که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید داشتند مطرح کردند.

وی تصریح کرد: در این جلسه بحث شد برای اینکه به نتیجه‌ای در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برسیم باید در همه ابعاد برنامه‌ریزی داشته باشیم و از کارهایی که دولت و مراکز پژوهشی انجام داده‌اند استفاده شود.

لاریجانی اظهار داشت: همچنین در مسئله «کارآفرینی» که موضوع اساسی است مقرر شد گروهی تشکیل شود و روی این موضوع تمرکز کنند و انشاء الله به مسیر کمیسیون‌ها بیفتد.

وی ادامه داد: در مسیر‌کمیسیون‌ها هم اگر نیاز به قانو‌نگذاری بود انجام شود ولی اصراری بر قانونگذاری نیست و‌ممکن است با هماهنگی بین‌بخش‌ها کارها ساماندهی شود.

رییس مجلس فعالیت فراکسیون اشتغال را ورای برنامه‌های مجلس در حوزه اشتغال دانست و‌گفت: به دلیل حضور نمایندگانی از کمیسیون‌های مختلف در فراکسیون اشتغال توجه به بحث اشتغال که ابعاد گوناگونی دارد می‌تواند کارامد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *