bank shahr 1

​ارایه سرویس NFC در نمایشگاه کتاب تهران

تصویر روز: مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر از ارایه سرویس NFC از روز نخست سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به متقاضیان خبرداد.

به گزارش تصویر روز میثم نمازی با اشاره به این‌که راه اندازی سرویس NFC برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور از سوی بانک شهر و درنمایشگاه کتاب پایتخت اجرایی شده است، گفت: بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب در سراسر کشور درصدد است که همه ساله نوآوری جدیدی را به بازدیدکنندگان و علاقمندان به کتاب ارایه دهد.

وی با اشاره به ارایه سرویس NFC در این دوره نمایشگاه کتاب تهران، افزود: متقاضیانی که دارای گوشی‌ اندروید هستند و در سامانه بن کارت نمایشگاهی وزارت ارشاد درخواست بن کارت مجازی کرده اند، می توانند به جای بن کارت فیزیکی از طریق موبایل اقدام به خرید کتاب ‌کنند.

نمازی با تاکید براینکه در تلاش هستیم که همانند سال گذشته رضایت ۱۰۰ درصدی مخاطبان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران را فراهم کنیم،تصریح کرد: درهمین راستا امکان استفاده از بن کارت مجازی برای آن دسته از متقاضیانی که تلفن همراه با سیستم عامل IOS دارند نیز با استفاده از QR Code همانند سال گذشته فراهم شده است.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر در ادامه با تشکر از همکاری مسئولان بانک مرکزی در همکاری کامل برای ارایه سرویس NFC به متقاضیان نمایشگاه گفت: آماده ایم که بهترین و به روزترین سرویس های بانکی را به بازدیدکنندگان نمایشگاه سی ام ارایه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *