imani

همه باید اصلِ مشتری مداری را در اولویت قرار دهیم

تصویر روز: مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر به استان اردبیل ابراز داشت: همه باید اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل؛ سیدضیاء ایمانی _ مدیر عامل بانک _ ضمن بیان مطلب فوق، مشتری مداری را در افزایش سهم بازار، موثر دانست و گفت: شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان، امر مهمی است و این وظیفه بر عهده یکایک همکاران پر تلاش است چرا که تنها شما می توانید با شناختی که از موقعیت های محل کار خود دارید، زمینه جذب و نگهداری مشتریان جدید را فراهم نمایید.

ایمانی با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در موفقیت سازمان ها، گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه بانک مهر اقتصاد است و با اتکاء به این مهم بوده که این بانک طی سال های اخیر موفقیت ها و دستاوردهای قابل توجهی کسب کرده است.

مدیر عامل بانک با بیان اینکه در شرایط رقابتی حال حاضر، بنگاه های اقتصادی نیازمند مجموعه ای کارآمد از کارکنان هستند، تصریح کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد برای موفّقیت در صنعت بانکداری باید به دانش و علوم نوین عرصه پولی و مالی مجهز باشند.

وی وصول مطالبات را از اولویت های بانک در سال جاری بیان کرد و افزود: یکی از راه هایی که می تواند منافع سهام داران را تضمین کند، اجرای دقیق دستور العمل های اخذ وثایق، کنترل دقیق معوقات، به ویژه معوقات مشکوک الوصول است.
گفتنی است مدیر عامل بانک در سفر به استان اردبیل از پروژه در حال احداث ساختمان اداره امور شعب استان و برخی شعب استان بازدید به عمل آورد و در جریان مسائل و مشکلات همکاران قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *