bank shahr

توسعه خدمات بانکی از برنامه‌های بانک شهر در سال ۹۶

تصویر روز: سرپرست حوزه خوزستان با اشاره به اهمیت توسعه کمی و کیفی خدمات بانکی، آن را از مهم‌ترین برنامه های بانک شهر در سال جاری دانست و بر لزوم تحقق آن تاکید کرد.
به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، جلالی عزیزپور با بیان این مطلب گفت: بانک شهر در راستای تحقق ماموریت و اهداف سازمانی و کمک به توسعه و عمران شهری و بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در سراسر کشور اقدام به تدوین برنامه های سالانه و چندساله کرده که خوشحال هستیم که هرساله شاهد به بار نشستن برنامه‌ها و تلاش‌های مجموعه همکاران هستیم.

وی افزود: بانک شهر در حال حاضر مقام چهارم را در حجم منابع بانک‌های خصوصی کشور دارد که این موفقیت، نتیجه کسب اعتماد مردم و همدلی و تلاش بیش از پیش همکاران بانک شهر و مدیریت علمی مبتنی بر تعالیم اسلامی مدیران آن است.

جلالی عزیرپور تصریح کرد: در سال‌های اخیر صدها طرح عمرانی در سطح کلانشهرها، شهرهای بزرگ، متوسط و کوچک از طریق مشارکت و تامین مالی بانک شهر صورت گرفته و در بخش حمل و نقل شهری نیز از طریق اعطای تسهیلات توسط بانک شهر، و با توسعه ناوگان اتوبوسرانی، قطار شهری و تاکسیرانی رشد قابل توجهی در این بخش ها صورت گرفته است.

به گفته وی، وظیفه و حجم خدمات دهی بانک شهر به مجموعه شهرداری های کشور، این بانک را از حالت بانک خصوصی به یک بانک تمام عیار عمومی که کل منافع و برنامه های خود را در راستای توسعه کیفی شهرها، ارتقاء سطح رفاه عمومی شهروندان و دستیابی به ایده شهر الکترونیک متمرکز کرده است.

به گفته جلالی عزیزپور، همچنین با نصب حدود ۳۵۰ دستگاه شهرنت در کل کشور که حدود ۲۰ دستگاه آن در استان خوزستان نصب شده، خدمات قابل ملاحظه ای در حوزه بانکداری الکترونیک به شهروندان ارائه شده است.

سرپرست بانک شهر حوزه خوزستان در ادامه گفت: نتیجه این دیدگاه و تلاش‌ها، اقبال عمومی هم میهنان از خدمات بانک شهر است که در دو ساله اخیر از رشد قابل ملاحظه ای در بخش جذب منابع، اعطای تسهیلات، ارائه خدمات بانکی و همچنین بانکداری الکترونیک برخوردار شده و بانک شهر با تمام توان در حال گسترش و توسعه این خدمات است.

وی تصریح کرد: از بارزترین فعالیت‌های بانک شهر در حوزه خدمات اجتماعی می توان به برگزاری ده‌ها نمایشگاه کتاب استانی در اکثر شهرهای کشور، خدمات بانکی به زائرین اربعین حسینی در مسیرهای پیاده روی زائران تا شهرهای نجف و کربلا، عاملیت نمایشگاه بزرگ قرآنی در تهران، کمک به خانوارهای نیازمند و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد.

جلالی عزیرپور در ادامه گفت: در سال جاری نیز بانک شهر علاوه بر استمرار خدمات سال های قبل در حوزه های بانکی و اجتماعی، برنامه های منحصر به فردی را در بخش توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، ارزی و ریالی تدوین و ابلاغ کرده که بررسی عملکرد دو ماهه اول سال جاری، حاکی از تحقق برنامه ها و رشد قابل توجه فعالیت‌ها در بخش خدمات بانکداری الکترونیک صدور ضمانت نامه ها و گشایش اعتبارات اسنادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *