259

استقبال جوانان از تیبا ۲

تصویر روز: تیبا۲ مدل پنج درب محصول شرکت سایپا می باشد، که به دلیل قیمت مناسب و توان رقابت با خودروهای هم رده خود،عنوان یکی از پرفروش ترین ها را در بازار داخلی از آن خود ساخته است.

مدل ۵ درب تیبا که به تیبا۲ معروف گشته است، با داشتن ویژگی هایی همچون زیبایی در طراحی، قدرت موتور، شتاب اولیه بالا و جادار بودن توانسته در گروه ایدآل ترین خودروهای جوانان قرار گیرد. این خودرو علاوه بر داشتن ظاهری کوچک و نداشتن نواقص خودروهای ۵ درب موجود در بازار، فضای راحت داخلی را برای سرنشینان عقب دارا است.
جشنواره فروش ویژه رمضان
رمضان امسال، سایپا با برگزاری جشنواره فروش ویژه رمضان، گامی جدید جهت فروش خودرو تیبا۲ و معرفی آن به جامعه جوان برداشته است. از جمله مزایای جشنواره رمضان امسال تحویل فوری، بیمه بدنه رایگان، و تسهیلات قرضه الحسنه با بازپرداخت مناسب و بدون ضامن می باشد. برگزاری جشنواره فروش رمضان در کنار فروش بالای تیبا ۲ در چند سال اخیر سبب گشت مروری کوتاه بر امکانات و ویژگی های متمایز این خودرو پرطرفدار در بازار داخلی بپردازیم.قیمت این محصول ۲۷٫۴۵۸٫۰۰۰ هزار تومان می باشد. در جشنواره رمضان خودرو تیبا ۲به چهار صورت قابل خرید می باشد:

photo ۲۰۱۷ ۰۶ ۱۹ ۱۱ ۱۷ ۵۶
۱- فروش فوری – نقدی زمان تحویل فوری؛
۲- فروش فوری- اعتباری با پیش پرداخت ۱۱٫۴۵۸٫۰۰۰ هزار تومان و بازپرداخت در ۴ چک ۶ ماهه با نرخ سود ۱۸ %؛
۳- پیش فروش – اعتباری با پیش پرداخت ۷ میلیون تومان و بازپرداخت به صورت ۳ چک ۵ ماهه با نرخ سود ۱۸%؛
۴- پیش فروش- اعتباری با پیش پرداخت ۶ میلیون و بازپرداخت در ۴ چک ۶ ماهه با نرخ سود ۱۸%. برگزاری جشنواره فروش ویژه رمضان، فرصت مناسبی را برای خرید این محصول پرطرفدار گروه سایپا فراهم آورده است.

photo ۲۰۱۷ ۰۶ ۱۹ ۱۱ ۱۷ ۵۴
قدرت موتور
اندازه تیبا۲ را باید ما بین پراید و ریو که هردوی این خودروها از محصولات پرفروش در بازار هستند، دانست. موتور خودرو تیبا۲ تا ۱٫۵ لیتر نسبت به خودرو پراید افزایش حجم داشته است و با ارتقا سر سیلندر به ۴ سیلندر خطی دارای قدرتی حدود ۸۷ اسب بخار می باشد.
طراحی مناسب
با وجود قرار گرفتن تیبا۲ در رده خودروهای کوچک مقیاس، ولی فضای قرارگیری پا برای سرنشینان عقب در این خودرو بسیار راحت طراحی شده است. فنربندی نرم این خودرو نیز سبب می شود که سرنشینان عقب احساس راحتی بیشتری در جاده های دارای دست انداز داشته باشند، مواردی که می تواند مورد توجه مصرف کنندگان ایرانی واقع شود.

photo ۲۰۱۷ ۰۶ ۱۹ ۱۱ ۱۷ ۵۲
سیستم ترمز قدرتمند
سیستم ترمز در بخش جلو دیسکی و در عقب کاسه‌ای است که با توجه به قدرت موتور و وزن حدودا یک تنی تیبا، عملکرد نسبتا خوبی را از خود به جا می‌گذارد، چرا که نسبت به ترمز پراید اندکی بزرگتر و قدرتمند تر شده است.
نوع فرمان در این خودرو هیدرولیک بوده و به دلیل ارتفاع بالاتر فرمان در خودرو تیبا نسبت به خودرو های هم رده، راننده تسلط بهتری بر ابعاد خودرو دارد. این نکته ای است که می تواند به خصوص برای رانندگان تازه کار و کم تجربه از اهمیت ویژه ای برخودار باشد.
استاندارد یورو ۴
این خودرو از نظر استاندارد آلایندگی، توانسته است، استاندارد یورو ۴ را دریافت کند، نکته ای که توجه طرفداران حفظ محیط ‌زیست رانیزبه ‌خود جلب کرده است.
امکانات مناسب
به طور خلاصه از جمله امکانات تیبا۲ می توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو،سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر)، سیستم پیشرفته ترمزABS،مه ‌شکن جلو وعقب و چراغ خطر سوم،فرمان هیدرولیک، پخش MP3 وشیشه ‌های برقی، گرم کن شیشه عقب و… اشاره کرد. علاوه ‌بر این‌ ها می ‌توان مواردی از قبیل آینه‌ های برقی، شیشه بالابر برقی عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک و رینگ آلومینیومی را نیز به‌ صورت سفارشی به لیست امکانات آن افزود.

1 thoughts on “استقبال جوانان از تیبا ۲

  1. امیر علی پاسخ

    سه ساله یه تیبا 2 گرفتم . در مقایسه با ماشینهای هم ردیف تو ایران ، واقعا عالیه. بجز پول بنزین و تعویض روغن یک ریال خرجش نکردم. عالیه. نرم و کم صدا و خوش دست. تو جاده هم عالیه. اگه دنبال یه ماشین کم خرج و شیک و بی‌دردسر میگردید شک نکنید و بخرید. البته اگه هنوز با همون کیفیت 3سال قبل تولید میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *