norbakhsh

پرداخت مابه التفاوت مستمری بگیران تا پایان ماه

تصویر روز: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مابه التفاوت فروردین ماه مستمری بگیران سی ام تیر پرداخت می شود.
به گزارش شبکه خبر، سید تقی نوربخش در نشست خبری افزود: برای پرداخت مابه التفاوت مستمری بگیران فروردین ماه، ۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که آخر همین ماه پرداخت می شود.

وی از هموطنان مقیم خارج هم به ثبت نام برای بیمه کردن خود و خانواده هایشان دعوت کرد و گفت: تاکنون در ۱۲ کشور مالزی، کانادا، چین، کویت و قطر شعبات تامین اجتماعی برای بیمه کردن ایرانیان مقیم خارج فعال شده است که در آینده تعداد کشورها بیشتر خواهد شد.

نوربخش تاکید کرد: حق بیمه ایرانیان خارج از کشور به نفع آینده آنان و فرزندانشان است و ما در تلاشیم به آنها خدمات ارائه دهیم از سوی دیگر با توجه به سطح درآمد آنها در خارج و دریافت درآمد که غالبا به دلار هست حق بیمه ماهانه آنها در مقایسه با درآمدشان زیاد نیست.

وی همچنین گفت: اتباع خارجی که در داخل کشور مجوز فعالیت و کار دارند طبق قانون مکلف به بیمه شدن هستند و اگر کارفرما کارگر خارجی خود را بیمه نکند، تخلف کرده است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: با پیگیری های حقوقی این سازمان ۶۰۰ میلیارد تومان از اموال این سازمان که به صورت غیر قانونی و با قیمت بسیار پایین واگذار شده بود، با رای دادگاه به سازمان بازگشت داده شد که یکی مربوط به زمین هتل همای مشهد و دیگری نیز زمینی در اصفهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *