637628112520111

رتبه بندی شرکتهای خدمات پس از فروش تلفن همراه

تصویر روز: کارشناس ارشد صنایع مخابراتی و کارشناس فنی اتحادیه دستگاههای مخابراتی اعلام کرد: تولید کنندگان داخلی برای تولید تلفن همراه با قدرت رقابت پذیری، باید به صورت مشارکت انتفاعی با برندهای معتبر دنیا همکاری داشته باشند.

فرزاد یزدیان کاشانی در گفت و گو با تصویر روز با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر شرایط لازم برای تولید تلفن همراه در کشور وجود ندارد و تکیه بر تولیدات داخلی مبنی بر مونتاژ تلفن های بی کیفیت موجب شده همواره از مدل های جدید تلفن همراه در دنیا عقب تر باشیم.

وی ادامه داد: به منظور تولید تلفن همراه با قدرت رقابت پذیری، باید به صورت مشارکت انتفاعی با برندهای معتبر دنیا وارد عمل شویم؛ به گونه ای که خط تولید این شرکت ها وارد کشور شود و امکاناتی از جمله معافیت های مالیاتی در اختیار این شرکت های خارجی قرار گیرد.

فرزاد یزدیان کاشانی همچنین خواستار پیگیری و اجرای کامل طرح رجیستری در کشور شد.

این کارشناس در ادامه افزود: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دولت ، مصرف کنندگان و همچنین حمایت از واردکنندگان قانونی انتظار داریم طرح رجیستری هر چه سریعتر و بطور کامل در کشور اجرا شود.

وی سپس به طرح این اتحادیه برای اجرای طرح رتبه بندی شرکتهای خدمات پس از فروش اشاره کرد و گفت: اتحادیه دستگاههای مخابراتی در نظر دارد با اجرای طرح رتبه بندی زمان دار شرکتهای خدمات پس از فروش و انجام بازرسی های فنی مستمر، این شرکتها را درجه بندی نماید .

photo ۲۰۱۷ ۰۷ ۱۰ ۱۹ ۰۵ ۴۸

وی تاکید کرد: درجه تعلق گرفته به هر شرکت به صورت مدت دار ۳ تا ۶ ماه می باشد که این مهم نیاز به یاری بخش نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن،تجارت دارد.

یزدیان کاشانی در ادامه این گفتگو خواستار حمایت از وارد کنندگان قانونی تلفن همراه در کشور شد.

وی تصریح کرد: با اتخاذ سیاستهای حمایتی از واردکنندگان قانونی از جمله بازنگری در تعرفه واردات تلفن همراه ، مالیات بر ارزش افزوده ، کوتاه کردن مراحل ثبت سفارش و ترخیص گامی در جهت حمایت از واردکنندگان قانونی و جلوگیری از ورود تلفن همراه به صورت قاچاق با توجه به گستردگی مرزهای آبی و خاکی کشور برداریم .

وی در پایان اظهارداشت: مصرف کنندگان تلفن همراه در صورت نارضایتی از شرکتهای خدمات پس از فروش می توانند با شماره تلفن ۶۶۷۵۳۰۳۵ تماس حاصل و یا مراجعه به سایت این اتحادیه به نشانی www.ttu.ir  شکایت خود را ثبت نمایند. به گفته وی در اسرع وقت به شکایت این عزیزان رسیدگی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *