airberlin

۱۰ میلیون یورو غرامت تاخیر و لغو پرواز ایربرلین

تصویر روز: شرکت هواپیمایی ایر برلین آلمان، بابت تاخیر و لغو پروازهای این خطوط هوایی بیش از ۱۰ میلیون یورو به مسافران جریمه پرداخت می کند.

به گزارش شبکه خبر، روزنامه آلمانی`برلینرسایتونگ`به نقل ازمدیرعامل شرکت هواپیمایی`ایربرلین` نوشت: این شرکت بابت تاخیر ولغو پروازهای این خطوط هوایی بخصوص درماههای آوریل ومی، جریمه ای بیش از ۱۰ میلیون یورو به مسافران پرداخت خواهد کرد.

این روزنامه آلمانی افزود: پرداخت این میزان جریمه در واقع به تغییر پیمانکار مربوط به حمل و نقل چمدان ها در خطوط هوایی ایر برلین باز می گردد. مدیرعامل شرکت ایربرلین گفت که از شرکت اصلی ایربرلین خواسته ایم که برای این موضوع و برای تاخیر و لغو پروازها دراین مدت جریمه میلیونی به مسافران پرداخت نماید.

این روزنامه آلمانی در ادامه نوشت: همچنین ما برای پرداخت بدهی هایمان از شرکتهای هواپیمایی دیگرکمک می گیریم.

مدیرعامل این شرکت هواپیمایی در ادامه افزود: در سال ۲۰۰۹ این شرکت هواپیمایی، ۱۴ هواپیما خریداری کرد که به دلیل گران بودن این هواپیماها، فشار شدیدی تحمل کرد. و اکنون با شرکتهای دیگری صحبت کرده ایم که چگونه می توانیم امکانات و تجهیزات خود را برای استفاده مسافران بهتر کنیم.

ایربرلین، دومین شرکت هواپیمایی بزرگ آلمان پس از شرکت هواپیمایی لوفت هانزا است و به ‌عنوان هفتمین شرکت بزرگ هواپیمایی اروپا شناخته می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۷۹ راه‌اندازی شد و در حال حاضر روزانه به ۲۵ شهر بزرگ اروپا بصورت مستقیم خدمات انتقال مسافر ارائه می‌کند.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر برلین آلمان قرار دارد و از فرودگاه برلین تگل و فرودگاه بین المللی دوسلدورف به‌عنوان قطبهای خود استفاده می‌ کند.

این شرکت در حال حاضر در ناوگان هوایی خود، دارای ۱۲۸ هواپیمای مسافربری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *