News960419

شعبه محوری رضایت‌مندی مشتریان را به همراه خواهد داشت

تصویر روز: معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک اقتصادنوین با تاکید بر اهمیت کیفی سازی خدمات ارایه شده به مشتریان این بانک گفت: شعب بانک کانال ارایه خدمات بانکی به شمار می‌روند، لذا لازم است که در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های بانک به عنوان “محور برنامه‌ریزی” مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، نصرت‌اله شهبازی در حاشیه بازدید از شعبه اسفندیار این بانک گفت: شعبه محوری، الگویی است که توجه به آن علاوه بر افزایش کارایی خدمات بانک، رضایت‌مندی مشتریان را نیز به همراه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در شرایط حاکم بر نظام بانکی لازم است با تسهیل روند ارایه خدمات بانکی، شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که خدمات به صورت ساده و آسان در اختیار مشتریان قرار گیرد.
عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین، در ادامه ضمن تاکید بر لزوم بکارگیری روش‌های موثر برای کاهش حجم مطالبات معوق در نظام بانکی گفت: یکی از روش‌های ساده برای کنترل رشد مطالبات معوق بهداشت اعتباری است که باید توسط همه بخش‌های مرتبط مورد توجه قرار گیرد.
شهبازی همچنین از لزوم تشکیل کارگروه وصول مطالبات در شعب بزرگ بانک اقتصادنوین خبر داد و گفت: رشد مطالبات معوق آثار نامطلوب زیادی در نظام بانکی برجای گذاشته است، در چنین شرایطی باید با بکارگیری همه ابزارها نسبت به کنترل و کاهش مطالبات نظام بانکی اقدام موثر صورت پذیرد.
وی افزود: با کاهش مطالبات معوق توان تسهیلات دهی بانک‌ها افزایش می‌یابد که این مهم در نهایت به نفع همه بخش‌های مرتبط با نظام بانکی خواهد بود.
شهبازی عضو هیات مدیره و معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک اقتصادنوین در ادامه بازدید خود از شعبه اسفندیار که با حضور آخرتی مدیر امور شعب و کاکوند مدیر امور بین‌الملل انجام شد، با تک تک همکاران این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *