bank pasargad

به‌روزرسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد

تصویر روز: به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند؛ به منظور انجام عملیات ارتقا و پشتیبانی، مرکز تلفن بانک‌پاسارگاد، از ساعت۲۲ روز پنج‌شنبه مورخ ۵ اَمرداد ۱۳۹۶ تا ساعت ۲ بامداد، غیر فعال بوده و مرکز ارتباطات بانک در این ساعات خارج از سرویس است و مشتریان ارجمند می‌توانند در حوزه کارت و پایانه‌های فروشگاهی با شماره تلفن ۲۳۵۰۵ (پرداخت الکترونیک پاسارگاد) تماس حاصل فرمایند.

سامانه سوئیچ‌کارت این بانک نیز جهت عملیاتی نمودن تراکنش برداشت وجه بدون کارت بر روی خودپردازها، در تاریخ ۷ اَمرداد ۱۳۹۶، از ساعت ۶بامداد الی ۷، با اختلالاتی مواجه خواهد شد.

همچنین عملیات انتقال دیتابیس اصلی بانکداری متمرکز در تاریخ ۶ اَمرداد ۱۳۹۶ از ساعت ۲:۳۰ تا ۴:۳۰ بامداد و عملیات انتقال اپلیکیشن‌های بانکداری متمرکز در تاریخ ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۶ از ساعت ۲:۳۰ تا ۳ بامداد انجام خواهد گرفت و احتمالاً ارائه خدمات مرتبط در این ساعات با اختلال انجام می‌پذیرد.

این اقدامات با هدف ارائه‌ی خدمات به‌روز و شایسته به مشتریان گرامی صورت می‌گیرد و در حداقل زمان ممکن پایان می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *