IMG 38913333333333

اولین دوره آموزشی فروش حرفه ای ویژه نمایندگان آروند برگزار شد + عکس

تصویر روز: مدیرعامل شرکت آروند اعلام کرد: اولین دوره آموزشی فروش حرفه ای با حضور بیش از ٨٠ تن از نمایندگان برتر و فعال این شرکت در مجتمع آموزشی بن ژیوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آروند، امیر میثم گیاهی در این مراسم اعلام داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته نمایندگان این شرکت از سراسر کشور و شهر های مختلف در این همایش دو روزه حضور دارند.

وی اظهارداشت: توجه به برگزاری دوره های آموزشی ، بیانگر این حقیقت است که این آموزش تنها راه پرورش نیروی انسانی متخصص و ابزار مهمی در ارتقاء فروش و خدمات پس از فروش و در نهایت توسعه پایدار یک سازمان خواهد بود.

مدیر عامل آروند معتقد است: رشد سریع تکنولوژی، تغییرات عمیقی در مسائل فروش و خدمات پس از فروش بدنبال داشته ، لذا برگزاری دوره های آموزشی متناسب با تغییرات روز بازار امری اجتناب ناپذیر است تا راهکارهایی به روز و متمایز ارائه گردد.

امیر میثم گیاهی در ادامه این گفت و گو تصریح کرد:امروزه سازمان‎هایی پیشرو محسوب می‎شوند که به دو موضوع توسعه مهارت و توانایی منابع انسانی تاکید و اهتمام ویژه دارند.

وی یادآور شد:تلاش می کنیم با اتخاذ این روش در حوزه آموزش، به ماموریتها و اهداف سازمانی خود دست پیدا کنیم.

مدیر عامل شرکت آروند درادامه به برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: اولین روز این مراسم از ساعت ۹ صبح امروز با سخنرانی خانم مهندس دهری در خصوص آداب معاشرت و برند شخصی ، دکتر میسمی زاده با موضوع تکنیک های زبان آموزی ویژه مدیران ، محتشمی زاده ( مدیر توسعه بازار آروند ) در خصوص معرفی آروند و ضمانت تکمیلی ، محسن ملایری ( مدیر عامل آواتک ) پیرامون سازمان های توانی و دکتر بهبودی در خصوص برند شناسی و بازار یابی اثر بخش فعالیت خود را آغاز کرد.

شایان ذکر است دومین روز این دوره آموزشی طبق برنامه ریزی صورت گرفته فردا راس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

 

 

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۱۴ ۰۹ ۴۸ ۱۵

giahi 1

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۱۴ ۰۹ ۴۸ ۵۱

photo 2017 08 14 23 27 16behboodi

photo 2017 08 14 23 30 41

giahi3

giahi2.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *