خدمات جدید سایپا یدک برای مشتریان

تصویر روز: دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو گفت: سایپاکارت طلایی که در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو رونمایی شد، بیانگر رویکرد سایپایدک به ارائه خدمات جدید به مشتریان و توجه به نیازهای آنان است.

عباسعلی غیاثی با بیان این مطلب ادامه داد: ارائه خدمات از طریق بسته‌های تعریف شده، مشتریان را به استفاده از آنها ترغیب می‌کند و در واقع مشتری انتظار دارد هنگام مراجعه به نمایندگی مجموعه‌ای از خدمات مورد نیاز را دریافت کند. امروزه سلیقه مشتریان از دریافت خدمات صرفا تعمیرگاهی عبور کرده و ارائه خدمات جانبی نوعی امنیت خاطر برای آنها ایجاد می‌کند.

غیاثی اظهار داشت: روند رو به رشد کارت‌های خدمات سایپا از کارت نارنجی به سایپاکارت طلایی بیانگر این مساله است که ارائه خدمات نوین در سایپایدک یک برنامه جامع و آینده‌نگر است.

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو تاکید کرد: جلب رضایت مشتری برای خودروسازان از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از راههای جلب رضایت مشتری، تعریف خدمات جدید و کاربردی برای آنهاست که سایپایدک در این زمینه پیشتاز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *