تصویر روز: دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو گفت: سایپاکارت طلایی که در نمایشگاه توانمندیهای صنعت خودرو رونمایی شد، بیانگر رویکرد سایپایدک به ارائه خدمات جدید به مشتریان و توجه به نیازهای آنان است.
عباسعلی غیاثی با بیان این مطلب ادامه داد: ارائه خدمات از طریق بستههای تعریف شده، مشتریان را به استفاده از آنها ترغیب میکند و در واقع مشتری انتظار دارد هنگام مراجعه به نمایندگی مجموعهای از خدمات مورد نیاز را دریافت کند. امروزه سلیقه مشتریان از دریافت خدمات صرفا تعمیرگاهی عبور کرده و ارائه خدمات جانبی نوعی امنیت خاطر برای آنها ایجاد میکند.
غیاثی اظهار داشت: روند رو به رشد کارتهای خدمات سایپا از کارت نارنجی به سایپاکارت طلایی بیانگر این مساله است که ارائه خدمات نوین در سایپایدک یک برنامه جامع و آیندهنگر است.
دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو تاکید کرد: جلب رضایت مشتری برای خودروسازان از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از راههای جلب رضایت مشتری، تعریف خدمات جدید و کاربردی برای آنهاست که سایپایدک در این زمینه پیشتاز بوده است.
مطالب مرتبط

آغاز ثبتنام راهپیمایی اربعین از ۲۷ تیرماه
24 تیر 1404
تنها ۱۴ درصد از حجم مخازن سدهای تهران پر است
24 تیر 1404
قیمت طلا و سکه ۲۴ تیرماه
24 تیر 1404
دیدگاهتان را بنویسید