jahangiri.1

اقتصاد مقاومتی را بطور جدی دنبال می‌کنم

تصویر روز: معاون اول رئیس جمهور مسائل اقتصادی را اصلی‌ترین چالش پیش روی کشور و مهم‌ترین مطالبه مردم از دولت دانست و گفت: هماهنگی خوبی بین تیم اقتصادی دولت وجود دارد و بصورت جدی اقتصاد مقاومتی را دنبال می‌کنم.
به گزارش صدا و سیما؛ اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع و معارفه وزیر امور اقتصادی و دارایی با قدردانی از خدمات وزیر پیشین گفت: آقای طیب نیا از هر منظر انسانی دانشمند، صاحبنظر، پرکار و از چهره های افتخارآفرین برای کشور است و دولت حتماً با افتخار در جای مناسب از خدمات وی استفاده خواهد کرد.
وی آقای کرباسیان را نیز چهره ای بسیار توانا و از مدیران بسیار موفق با سابقه بسیار درخشان در حوزه های نظری و عملی دانست که در عرصه های مختلف از خود کارنامه ای بسیار خوب و درخشان بر جای گذاشته و در دوره مدیریتش در بخش های مختلف اقتصادی مسئولیت های مستقیم داشته است.
جهانگیری افزود: آقای کرباسیان با کوله باری از تجربه مسئولیت جدید را که مسئولیتی بسیار سنگین است بر عهده گرفت به ویژه آنکه وزارت اقتصاد اصلی ترین نهاد اقتصادی و کانون اصلی توسعه ایران است.
وی گفت: حتماً کسی که در این جایگاه قرار می گیرد از لحظه نخست احساس می کند که بار بسیار سنگینی بر دوشش قرار گرفته است و به لطف الهی متوسل و به همکاری دوستان و مدیران ارزشمند متکی می شود تا همه با هم کمک کنند تا این بار را بتواند به مقصد مطلوب برساند.
جهانگیری ابراز امیدواری کرد: آقای کرباسیان در این دوره از مسئولیتش نیز بتواند منشأ آثار بسیار خوب و خدمات ارزشمندی باشد و بتواند در تنگناهای کشور راه های جدید باز کند و برای عبور از مشکلاتی پیش رو، راهگشا باشد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: در مهم ترین مطالبات و مستنداتی که از گذشته تاکنون وجود دارد و حتی در آینده نیز به نظر می رسد اینطور باشد، مسائل اقتصادی اصلی ترین چالش پیش روی کشور و مردم است.
وی افزود: براساس مستندات گذشته و اکنون وقتی به افکار عمومی و دیدگاه صاحبنظران، اندیشمندان و مدیران مراجعه می کنیم و این سوال مطرح می شود که اصلی ترین چالش هایی که کشور و مردم با آن مواجهند چیست، همه به مسائل اقتصادی اشاره می کنند.
جهانگیری گفت: بیشترین سطح مطالبات مردم در همه پیمایش ها، نظرسنجی ها و مهم ترین خواسته هایی که مردم از مسئولان مطالبه می کنند، اصلی ترین و مهم ترین مطالباتی که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید می کنند و برجسته ترین هدف گذاری هایی که در دولت یازدهم و اکنون انجام شده، اهتمام به حل مسائل اقتصادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *