hosini.isako .1

برنامه “جهش ” ایساکو را ۲۵ پله بالا برد

تصویر روز: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در بهار ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ امتیاز افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی ایساکو، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این باره گفت: طبق گزارش شهریور شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاخص رضایت مشتریان ایساکو که در بهار سال گذشته عدد ۷۱۱ را نشان می‌داد در سه ماهه ابتدای سال ۹۶ به ۷۳۶ رسید و شرکت ایساکو با بهبود عملکرد خود باز هم موفق به افزایش چشمگیر رضایت مشتریان شد.

رضا حسینی افزود: این در حالی‌ است که شرکت ایساکو، پیش از این در ارزیابی مربوط به سال ۹۵ برای هشتمین بار متوالی، مقام اول خدمات پس از فروش در بین تمامی خودروسازان کشور را از آن خود کرده بود.

وی افزود: ایساکو سال ۹۶ را با برنامه «جهش» آغاز کرد که این برنامه بر مبنای سه عنوان «جلب» اعتماد مشتریان و ارتقای برند ایران خودرو، «هوشمندی» در فروش، کیفیت و افزایش بهره‌وری در فرآیندها و «شناسایی» نیاز مشتریان،‌ طراحی و توسعه نوآورانه در خدمات پس از فروش اجرایی شد تا سطح رضایت‌مندی دارندگان محصولات ایران خودرو از خدمات پس از فروش بیش از پیش ارتقاء یابد.

حسینی تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌ «جهش»، ایساکو با بهبود در فرآیندهای پذیرش تا ترخیص، پیش‌بینی ‌و کاهش زمان تعمیرات، به‌روزآوری و بهینه‌سازی سیستم‌ جامع خدمات و بازرگانی نمایندگی‌ها و بازنگری در سیستم مدیریت موجودی قطعات یدکی انبارها، موفق به افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شده است.

وی در پایان گفت: در ادامه سال جاری با هدف قرار دادن کسب رتبه اول خدمات در سطح کشور، ارائه خدماتی جامع و مثال‌زدنی را برای مشتریان در سرفصل کار خود قرار داده‌ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *