45403

رضایتمندی مشتریان رمز موفقیت فضای رقابتی است

تصویر روز: مدیر عامل بانک دی گفت: رضایتمندی مشتریان رمز موفقیت فضای رقابتی است.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، محمد رضا قربانی، مدیر عامل و رضا سهم دینی رئیس هیات مدیره بانک دی در مراسم معارفه ناصر شریعتی، سرپرست اداره کل امور شعب در جمع روسای شعب تهران حضور یافتند و رهنمودهایی در خصوص تجهیز و تخصیص بهینه منابع ارائه نمودند.

مدیر عامل بانک دی در این مراسم ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری حسینی، با تاکید بر اهمیت نقش استراتژیک شعب در پیشبرد اهداف بانک گفت: رشد سپرده ها و افزایش منابع و نقدینگی یک بانک، مرهون برنامه ریزی، تلاش و فعالیت همکاران شعب است و هرگونه پیشرفت، رشد منابع ، وصول مطالبات، انضباط کاری و حرکت جهادی از شعب آغاز می شود و نتیجه آن در ستاد و در صورت های مالی و تلفیقی بانک بروز می کند.

قربانی در ادامه با اشاره به کاهش و یکسان شدن نرخ سود در نظام بانکی افزود: بر اساس سیاست های جدید اتخاذ شده در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که شرایط را برای تمام بانک ها یکسان کرده است، کاهش نرخ جذب سپرده بانکی، بهای تمام شده پول را کاهش داده و به تبع آن، می توان تسهیلات با نرخ مناسب تری را به مشتریان اعطا کرد.

مدیر عامل بانک دی افزود: با یکسان سازی نرخ سود سپرده های بانکی، فضا برای یک رقابت سالم در نظام بانکی مهیا شده و آنچه در این بین تعیین کننده است، مهارت های ارتباطی رئیس و همکاران شعبه و نحوه برخورد با مشتریان و تکریم آن ها است.

وی در پایان سخنانش با تاکید بر تلاش تمام همکاران بانک دی بر افزایش میزان رضایتمندی مشتریان افزود: نحوه برخورد و توجیه مشتریان تاثیر به­سزایی در جذب و نگهداشت مشتریان و همچنین حفظ و ارتقاء منابع مالی بانک دارد و با معرفی صحیح محصولات و خدمات موجود می توان موجبات رضایت و وفاداری مشتریان به بانک را فراهم کرد.

رعایت بهداشت اعتباری مهمترین اصل در پرونده های تسهیلاتی است

رضا سهم دینی، رئیس هیات مدیره بانک دی نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت های شعب در حوزه تجهیز و تخصیص منابع و تاکید بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری در شعب گفت: رعایت بهداشت اعتباری در تشکیل پرونده تسهیلاتی با استفاده از اعتبارسنجی دقیق و ارزیابی توان پرداخت مشتری و ارائه مشاوره مناسب در خصوص نحوه بازپرداخت اقساط یکی از راه های موثر در کاهش مطالبات شعب می باشد که ضروری است نه تنها مسئولان اعتباری بلکه تمام همکاران شعبه با این موضوعات در ارتباط باشند و دانش اعتباری آن ها از طریق پذیرش پرونده های اعتباری افزایش یابد.

رئیس هیات مدیره بانک دی همچنین با تاکید بر اهمیت تکریم مشتریان اظهار داشت: در دنیای رقابتی امروز شرکت هایی موفق هستند که بتوانند ارزش های بیشتری برای مشتریان خلق کنند و خدمات متنوع تری به مشتریان ارائه کنند و آنها را به دریافت خدمت و ایجاد رابطه بلندمدت با سازمان مشتاق سازند.

سهم دینی در ادامه گفت: از آنجا که مشتریان خواهان دریافت خدمات با کیفیت برتر، سرعت بالاتر، همخوان و متناسب با نیازهای خود هستند، لذا سازمان باید تلاش کند که ضمن توجه به سودآوری ، خواسته های به حق مشتریان را برآورده کند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه امروزه بنگاه هایی که فلسفه بازاریابی را پذیرفته اند، به اهمیت رضایت و نگهداشت مشتری و تکریم او در شرایط رقابت قائل می باشند گفت: از روسای شعب بانک انتظار می رود در راستای جذب منابع ارزان قیمت و اعطای صحیح و منطبق با خط مشی اعتباری تسهیلات تلاش نمایند و همکاران تحت مدیریت خود را نیز در راستای تحقق این امر مهم همراهی نمایند.

در پایان این مراسم سهم دینی رئیس هیات مدیره بانک دی، ناصر شریعتی را که از کارکنان با سابقه نظام بانکی است به عنوان سرپرست اداره کل امور شعب بانک معرفی نمود و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان در این مسئولیت از تمام روسای شعب همکاری و هماهنگی بیشتر با همکاران این اداره کل در جهت تحقق اهداف بانک را خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *