forodgah 1

دلایل تاخیر یک روزه پرواز مشهد – بغداد

تصویر روز: سرپرست روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت : به دلیل شرایط بد آب و هوایی و محدود بودن میدان دید در فرودگاه بغداد ، پرواز مشهد به بغداد هنوز صورت نگرفته است .
به گزارش تصویر روز معصومه اصغرزاده در گفتگو با صدا و سیما ، افزود : پرواز شماره ۳۴۳۱ مشهد – بغداد دیروز ساعت ۱۵:۳۰ از مشهد به مقصد بغداد پرواز کرد ، اما به دلیل مشکلات آب و هوایی و محدود بودن میدان دید این پرواز به کشورمان بازگشت و در فرودگاه اصفهان به زمین نشست .
وی ادامه داد: مسافران این پرواز تا امروز صبح در سالن ترمینال فرودگاه اصفهان منتظر بهبود شرایط آب و هوایی بودند تا آنکه ساعت ۶ صبح امروز با پروازی جدید آنها از فرودگاه اصفهان به سمت بغداد پرواز کردند .
اصغرزاده گفت: متاسفانه بار دیگر به دلیل شرایط بد آب و هوایی و کاهش دید، هواپیما نتوانست در فرودگاه بغداد به زمین بنشیند و این پرواز نیز به کشور بازگشت و در فرودگاه امام به زمین نشست .
سرپرست روابط عمومی هما افزود: امکانات رفاهی برای مسافران در نظر گرفته شده است و حتی هتل نیز برای استراحت آنان هماهنگ شده بود اما مسافران ترجیح دادند در فرودگاه بمانند تا با بهبود شرایط آب و هوایی پرواز جدید از فرودگاه امام به سمت بغداد صورت گیرد .
وی ادامه داد :مدیران شرکت هما تا زمان مشخص شدن وضعیت پرواز در کنار مسافران هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *