1396010209093322710355644

تماس مسافران هوایی با ۰۹۶۳۳۰ امکان‌پذیر نیست

تصویر روز: در حالی سازمان هواپیمایی کشوری شماره ۰۹۶۳۳۰ را برای دریافت وضعیت پروازها، اعلام عمومی کرده که تماس با این شماره امکان‌پذیر نیست.

به گزارش تسنیم، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام لغو پرواز ایرلاین‌های داخلی به‌مقاصد بغداد و نجف تا اطلاع ثانوی به دلیل گرد و خاک شدید و کاهش دید افقی گفته بود: به‌دلیل آن‌که دید افقی در فرودگاه‌های نجف و بغداد پایین‌تر از حداقل‌هاست، پروازهای امروز به این فرودگاه‌ها یا با تأخیر انجام می‌شود یا کنسل شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط نامناسب فرودگاه‌های نجف و بغداد از مسافران درخواست می‌کنیم قبل از عزیمت به‌سمت فرودگاه با تماس با شرکت‌های هواپیمایی از آخرین وضعیت مطلع شوند.

وی شماره ۰۹۶۳۳۰ را برای اطلاع مردم از وضعیت پروازها اعلام کرد.

این در حالی است که تماس با این شماره از تلفن ثابت امکان‌پذیر نیست. البته چنانچه ۰۹۶۳۳۰ را به بدون کد ۰۲۱ شماره‌گیری کنید،‌اپراتور این‌گونه به شما پاسخ می‌دهد؛ «مرکز رویش استعدادهای جوان… لطفا داخلی مورد نظر خود را شماره‌گیری نموده و یا جهت ارتباط با آموزشگاه‌های عدد یک … شماره‌گیری فرمایید. با تشکر.»

شماره‌گیری ۰۹۶۳۳۰ از خطوط تلفن همراه نیز امکان پذیر نیست.

به گزارش تسنیم، دیروز و امروز پروازهای نجف و بغداد ایرلاین‌های داخلی به دلیل بروز پدیده گرد و غبار شدید در عراق کنسل شده است. امروز صبح نیز دو پرواز قشم و آسمان به دلیل کاهش دید از فرودگاه‌ها نجف به کشور بازگشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *