1313

آمادگی موسسه خیریه کوثر مشیز برای راه اندازی مراکز نگهداری از کودکان در مناطق زلزله زده

تصویر روز: رییس هیات مدیره موسسه خیریه کوثر مشیز اعلام کرد: این موسسه برای راه اندازی مراکز اسکان موقت شبه خانواده در مناطق زلزله زده غرب کشور آمادگی دارد.

محمد حسین اسکندری زاده ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و بازماندگان این حادثه اظهارداشت: امروز با ارسال نامه ای به ریاست سازمان بهزیستی کشور و استاندار کرمانشاه آمادگی این موسسه را برای حفظ و حمایت از کودکان در معرض آسیب به منظور اسکان در مراکز شبه خانواده در استان های دارای فعالیت و همچنین راه اندازی مراکز اسکان موقت شبه خانواده در مناطق زلزله زده اعلام کرده است.

شایان ذکر است مؤسسه خیریه کوثر مشیز در سال ۱۳۷۱در استان کرمان تاسیس و در حال حاضر دارای ۲۴ مرکزشامل ۱۸ مرکزشبه خانواده دخترانه و پسرانه ، چهار مرکز درمانی و دو مرکز نگهداری معلولان در استانهای کرمان، بوشهر، قزوین و سیستان وبلوچستان و تهران است.

این موسسه همچنین در چهار محور اصلی شامل ساماندهی و توانمندسازی کودکان حامی طلب(مراکز شبه خانواده) ، توانبخشی افراد کم توان ذهنی – جسمی – حرکتی (مراکز توانبخشی) ، ارائه خدمات درمانی کم هزینه با کیفیت مطلوب(مراکز درمانی) و جذب و پرورش استعدادهای برتر و تربیت افراد نوآور و توانمند (مجتمع آموزشی) فعالیت دارد که این فعالیت ها در حوزه های متعددی در حال انجام می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *