sha

هواپیماهای ATR امکانات رسیدگی به مناطق کم برخوردار را ایجاد کرد

تصویر روز: مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: هواپیماهای ATR امکانات رسیدگی به شهرها و مناطق کم برخوردار را برای ما ایجاد کرده است.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی ” هما ” فرزانه شرفبافی در مراسم افتتاح پرواز تهران – جهرم و بررسی امکانات این فرودگاه با بیان این مطلب افزود: این هواپیماها با درایت دولت تدبیر و امید و وزیر راه و شهرسازی انتخاب و خریداری شده و در شرف تحویل بقیه هواپیماها هستیم.

دکتر شرفبافی در خصوص تداوم پروازها به جهرم نیز گفت: شهرستان جهرم از امکانات صنعتی و کشاورزی بالایی برخوردار است. به گفته وی این هواپیماها بیشتر مسافربری هستند ولی درصورت امکان در آینده نه چندان دور هواپیماهای باری در همین رده نیز خریداری خواهد شد که برای این شهرستان  آثار  توسعه ایی بیشتری خواهد داشت.

مدیرعامل “هما” در پایان اظهارداشت : این هواپیماها امکانات رسیدگی به شهرها و مناطق کم برخوردار را برای ما ایجاد کرده است.

شایان ذکر است در اولین پرواز آزمایشی به شهرستان جهرم دکتر رضایی رییس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم درمجلس شورای اسلامی ، مهندس عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و دکتر مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز حضور داشتند.

 

1 thoughts on “هواپیماهای ATR امکانات رسیدگی به مناطق کم برخوردار را ایجاد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *