ho 2

تلاش کارکنان بانک ملی برای کمک به هموطنان مناطق زلزله زده

تصویر روز: در طول سفر به استان کرمانشاه، شاهد دغدغه و تلاش مدیر عامل و تیم اعزامی برای رسیدگی به مشکلات و آلام هموطنان و همکاران آسیب دیده در غرب کشور بودم که چه صبورانه پای درد دل همکاران و مردم نشسته و با شکیبایی با آسیب دیدگان هم دردی می کردند.

بیشتر وقت مدیرعامل در این سفر، به بازدید از مناطق زلزله زده، دیدار با همکاران، سرکشى به بیماران و بازدید از بیمارستان صحرائى گذشت. همچنین در جلسه با مدیران بانکهاى استان، دکتر حسین زاده دستورات لازم را در جهت کمک رسانى به مردم، به آنها ابلاغ کرد.
در جریان سفر روز چهارشنبه بدلیل فشردگی برنامه ها، علی رغم میل باطنی دکتر حسین زاده فرصتی حاصل نشد تا تیم اعزامی از سایر مناطق بازدید بعمل آورند. اما مدیرعامل به صورت تلفنی با روسای شعب گیلانغرب، اسلام آباد و قصر شیرین ارتباط برقرار کرده و جویای احوال همکاران شد و برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.
بنا بر گفته دکتر حسین زاده، بانک ملّی ایران به همت کارکنان دلسوز، تمام توان خود را بر آن خواهد گذاشت تا مرهمی بر دردهای جانکاه همکاران و هموطنان آسیب دیده در این حادثه ناگوار باشد.
رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی تأکید کرد با کمک گروهی همه کارکنان شریف بانک ملّی ایران و شبکه بانکی، سعی خواهد شد شرایط همکاران و آسیب دیدگان در مناطق زلزله زده در سریعترین زمان ممکن به حالت عادی بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *