bank maskan

کمک های بانک مسکن در اختیار زلزله زدگان کرمانشاه قرار گرفت

تصویر روز:کارکنان و مشتریان بانک مسکن در پی بروز زلزله ۷.۳ ریشتری در استان کرمانشاه، با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به یاری زلزله زدگان کرمانشاهی شتافتند.

به گزارش ایبِنا، مهدی احمدی رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: کمک های کارکنان و مشتریان بانک مسکن طی روزهای گذشته به مناطق زلزله زده ارسال و در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.

احمدی همچنین یادآور شد: بانک مسکن از طریق جمع آوری کمک های نقدی، تعداد ۴۲ کانکس به منظور اسکان آسیب دیدگان این زمین لرزه خریداری کرده است که در حال حاضر ۶ عدد از این کانکس ها ارسال و مابقی نیز در حال ارسال به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه می باشد.

وی در خصوص کمک های غیر نقدی کارکنان بانک مسکن افزود: کارکنان بانک مسکن در استان های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، گلستان، مرکزی، همدان، سمنان و نیز حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک مسکن اقدام به جمع آوری کمک های غیر نقدی از قبیل وسایل گرمایشی، پتو، لوازم بهداشتی، آب معدنی و پوشاک کردند که به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

احمدی خاطر نشان ساخت: بانک مسکن همچنان درحال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور حمایت از آسیب دیدگان زمین لرزه استان کرمانشاه و ارسال به مناطق زلزله زده می باشد.

رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن با اعلام شماره حساب کمک های مردمی بانک مسکن گفت:کارکنان و مشتریان بانک می توانند در صورت تمایل با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۵۲۲۲۲۲۲۲۲، در این اقدام انسان دوستانه مشارکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *