maskan.1

حمایت مجلس از دولت برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر

تصویر روز : سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از دولت خواست تا متقاضیان مسکن مهر را از بلاتکلیفی نجات دهد.
به گزارش خانه ملت ، صدیف بدری  از دولت خواست که نسبت به تکمیل طرح‌‌های نیمه‌تمام مسکن مهر اقدام کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، طرح مسکن مهر را در بعضی نقاط کشور دارای اشکالاتی دانست و اظهار داشت: نباید به مقوله مسکن مهر صرفا به عنوان یک طرح مسئله‌دار و به‌طور صد در صدی دارای اشکال نگاه کرد، بالاخره این طرح توانست در شهرستان‌های کشور بخشی از اقشار کم‌درآمد را صاحب مسکن کند، اما معتقدم که علی‌رغم ایرادات موجود در آن، نواقصش باید برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، از حمایت نمایندگان از دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت: نمایندگان مجلس خواهان رفع مشکلات مردم هستند، بنابراین از هرگونه طرحی که در جهت رفاه حال مردم باشد، حمایت می‌کنند، در این راستا نیز از دولت در جهت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر حمایت می‌کنیم.

بدری اضافه کرد: کمترین درخواست ما از دولت دوازدهم این است که در حوزه مسکن مهر به متقاضیان توجه بیشتری داشته باشد و آنها را از بلاتکلیفی و سرگردانی نجات دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دولت دوازدهم باید خودش را نسبت به تکمیل طرح‌های مسکن مهر موظف بداند، بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر، صدای مردم را درآورده که باید به این مسئله توجه جدی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *