1

جهش ۴۱ هزار تومانی قیمت سکه

تصویر روز : قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش ۴۱ هزار تومانی از یک میلیون و ۴۴۵ هزار تومان گذشت. دلار نیز ۴۲۰۰ تومان قیمت خورد.

به گزارش  ایبِنا، امروز و در بازار آزاد «تا لحظه تنظیم این خبر» هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۴۱ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شد. بر اساس آمار، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۲ هزار تومان رشد یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین در بازار آزاد قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی با ۲۲ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۷۲۳ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۲۰ هزار تومان رشد ۴۲۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود.

سکه گرمی نیز امروز با ۶ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۶۹ هزار تومان معامله و هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با ۹۴۰ تومان افزایش، ۱۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان داد و ستد می‌شد.

افزون بر این، صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۲۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ تومان می‌فروختند. همچنین هر یورو با ۵۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۵ هزار و ۱۳۵ تومان و هر پوند انگلیس نیز با ۹۶ تومان رشد ۵ هزار و ۸۵۴ تومان معامله شد.

 

jadval 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *