مدیران با جوانان ارتباط برقرار کنند

تصویر روز: استاندار تهران با بیان اینکه فاصله نسلی میان مدیران کشور و جوانان نباید اجازه دهد تا مدیران کشور از مسائل جوانان غافل شوند، گفت: باید نگاه به جوانان کشور اصلاح شده و مدیران با آنان ارتباط برقرار کرده و منظور آنان را به خوبی درک کنند.

به گزارش تسنیم، محمد حسین مقیمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان باید هر سه ماه یکبار در استانداری و به دلیل وظیفه اجرایی فرمانداریها، هر ماه یکبار در فرمانداریها برگزار شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر رسیدگی و توجه به امور جوانان افزود: باید برای نسل جوان که فردای کشور را اداره خواهند کرد برنامه داشته باشیم و لازم است طبق دستورالعملها در این بخش پیش برویم.

استاندارتهران با تاکید بر حساسیت پرداختن به موضوع جوانان در جامعه تصریح کرد:در دنیای امروز که فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و شبکه‌های مختلف برای انحراف جوانان وجود دارد باید راه صحیح را برای جوانان مشخص کنیم و به نظرات و پیشنهادات آنها توجه کنیم و از صاحبنظران و علاقمندان به حوزه جوانان دعوت شود تا در این جلسات حضور یابند.

مقیمی گفت: مدیران به جوانان وقت و فرصت اظهار نظر بدهند و حتی اگر اظهارات آنان باب میل مدیران نباشد از اظهارات و نظرات آنان استفاده کنند تا تاثیر اظهارات آنان را در آینده کشور ببینند.

استاندار تهران تاکید کرد: آینده کشور از جمله مسائل مربوط به جوانان کشور به تصمیمات معقول و منطقی مدیران کشور بستگی دارد و هر چقدر دقت نظر بیشتری در این زمینه صورت گیرد موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

مقیمی توضیح داد: فاصله نسلی میان مدیران کشور و جوانان نباید اجازه دهد تا مدیران کشور از مسائل جوانان غافل شوند.

وی تصریح کرد: باید نگاه به جوانان کشور اصلاح شده و مدیران با آنان ارتباط برقرار کرده و منظور آنان را به خوبی درک کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه موضوع ساماندهی امور جوانان برای استانداری تهران اهمیت زیادی دارد افزود: برای رفع مسائل و مشکلات جوانان جلسات دائمی برگزار می شود و در این جلسات از جوانان و سازمانهای مردم نهاد مرتبط با مسائل آنان نیز باید حضور داشته باشند.

مقیمی همچنین بر تکلیف فرمانداران شهرستانهای استان تهران برای ارائه و اجرای برنامه جامع ساماندهی امور جوانان تاکید کرد.

در ادامه جلسه موضوع عملکرد مجمع امور بانک ها در خصوص صندوق وام ازدواج به جوانان،عملکرد ۶ ماهه نخست امسال در بخش ستاد ساماندهی امور جوانان در استان، گزارش عملکرد ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای استان و فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه جوانان ، عملکرد مجمع سازمانهای مردم نهاد و عملکرد فرمانداریهای قدس، شهریار و پیشوا در حوزه جوانان ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *