perspolis

صعود پرسپولیس به یک چهارم رقابت های جام حذفی

تصویر روز :‌ تیم‌ فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایم‌ فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم دسته اولی بادران به برتری رسید تا حریف صنعت نفت در یک چهارم نهایی شود.یی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم دسته اولی بادران به برتری رسید تا حریف صنعت نفت در یک چهارم نهایی شود.‌ فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم دسته اولی بادران به برتری رسید تا حریف صنعت نفت در یک چهارم نهایی شود.
به گزارش خبرگزاری ایپنا تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ امروز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف بادران رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

پرسپولیس در نیمه اول در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی توسط گادوین منشا به گل رسید و مهرداد رضایی هم در دقیقه ۴۰ گل تساوی را برای تیم بادران به ثمر رساند.

بازی در نیمه دوم کمی هجومی‌تر از سوی پرسپولیس دنبال شد که در ادامه شجاع خلیل زاده در دقیقه ۵۴ دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

تصمیمات داور این بازی باعث شد تا بازیکنان و نیمکت نشینان هر دو تیم بارها نسبت به آن واکنش نشان دهند. همین موضوع هم باعث شد تا حسن اکرمی داور این مسابقه، چند بار دست به جیب شود و به برخی بازیکنان کارت زرد نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *