bank pasargad

بانک‌ پاسارگاد پیشتاز در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی

تصویر روز: هفته گذشته اتفاق جالبی درمحل دانشگاه خاتم افتاد و بانک پاسارگاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خودطی مراسمی برای دهمین سال متوالی ازنفرات برترآزمون سراسری سال۱۳۹۶ تقدیر بعمل آورد.مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی از مباحث اخلاق کسب و کار است که به نقش این بنگاه ها در حوزه اجتماع و مجموعه وظایف و تعهدات یک شرکت یا بنگاه اقتصادی در قبال حفظ، مراقبت، کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند، می پردازد. این مسئولیت از مبحث اقتصادی و مالی فراتر می رود و پیش برنده سود و منفعت اجتماعی و فراتر از منافع سازمان است.

سال هاست که شاهد مهاجرت نخبگان و برترین های کنکور، به کشورهای توسعه یافته هستیم.نخبگانی که با هدف ساختن ایرانی بهتر،تمام تلاش خود را برای درخشیدن انجام داده اندولی بعد ازاتمام تحصیل شان با بی مهری جامعه روبروشده اند.

با وجود آن که نمی توان منکر نقش مهم وتاثیر گذار وزارت علوم در حمایت از برترین های کنکور، المپیادها و مخترعین جوان شد، اما تشویق و پشتیبانی ازچنین جوانانی مسئولیت اجتماعی تمام نهادهای کشور می باشد.

در این میان سازمان هایی که حمایت از نخبگان ملی را وظیفه خود بدانند و به درک این مهم نائل آمده باشند که پشتیابنی از نوابغ درواقع پشتیبانی از اقتصاد و توسعه ایران است، انگشت شمار اند.بانک دانش محور پاسارگاد اما،از محدود بنگاه های مالی کشور می باشد، که کارنامه درخشانی را دراین زمینه ازخود به یادگار گذاشته است و درواقع دراین زمینه پیشتاز است.

این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود،با حمایت و تقدیر از نخبگان کشور، زمینه را برای ارتقاء سطح علمی و تجربی آنان،آماده کرده تا ازوجود این سرمایه‌های ارزشمند برای پیشرفت و آبادانی کشورمان بهره‌‌مند شویم.

سیدعبدالله میرحسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *