pool rial

نرخ مالیات بر درآمد کارکنان ۱۰ درصد محاسبه شد

تصویر روز: سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از محاسبه مالیات بر درآمد کارکنان دولت به میزان ۱۰ درصد در این کمیسیون خبر داد.
به گزارش خانه ملت، محمدمهدی مفتح با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات اظهارداشت: بررسی جزییات لایحه بودجه ۹۷ پیشنهادی دولت در بخش درآمدی در کمیسیون ادامه دارد و چند تبصره از آن مطالعه و تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: بندها (هـ)، (و)، (ح)، (ز) و (ط) تبصره ۶ از ماده واحده لایحه بودجه سال ۹۷ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس دهم گفت: ۰.۲۷ درصد از ۹ درصد مالیات برارزش افزوده به ورزش اختصاص پیدا کرد. وی اظهارداشت: همچنین مالیات بر درآمد کارکنان دولت ۱۰ درصد محاسبه شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: همچنین مقرر شد از مبلغ ۲۰۰ تومان از مشترکین گاز و ۱۰۰ تومان از مشترکین برق برای بیمه آتش سوزی دریافت شود. این ارقام برای مشترکین شهری در نظر گرفته و مقرر شد که مشترکین روستایی نصف این مبالغ را جهت بیمه آتش سوزی پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *