vanet saipa

فروش ویژه محصولات سایپا + توضیح

تصویر روز: همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان و به منظور حمایت از طرح فروش منطقه ای، سایپا اقدام به فروش ویژه محصولات خودرو در این استان کرده است.

به گزارش تصویر روز گروه خودروسازی سایپا با هدف حمایت از طرح فروش منطقه ای و براساس سیاست های اتخاذ شده اقدام به ایجاد طرح ویژه فروش محصولات خود برای شهروندان کرمانی کرده است.

براساس این طرح، خودروهای تیبا۲ و ساینا با تسهیلات ویژه ۱۵، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ میلیون تومان و مدت باز پرداخت ۹ماه ،۱۲ماه ، ۱۵ماه و۲۴ماه با شرایط ویژه و نرخ تسهیلات به ترتیب صفر، ۶ ، ۹ و ۱۳درصد در اختیار هموطنان کرمانی قرار خواهد گرفت.

همچنین خودرو سایپا۱۵۱ با تسهیلات ۱۴میلیون تومان و بازپرداخت ۹ ، ۱۲ ، ۱۵ و ۲۴ ماهه و نرخ تسهیلات به ترتیب صفر، ۸ ، ۱۱ و ۱۵ درصد از دیگر محصولاتی است که به صورت ویژه در این نمایشگاه به هموطنان کرمانی عرضه خواهد شد.

بر اساس این طرح شهروندان کرمانی می توانند ضمن مراجعه به نمایشگاه و بازدید محصولات گروه سایپا از شرایط ویژه این طرح برخودار شوند.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو قطعات و تجهیزات وابسته کرمان از ۵ الی ۸ دی ماه ۹۶ از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برگزار می شود و گروه خودرو سازی سایپا پذیرای در سالن شهدای مس پذیرای علاقمندان خواهد بود.

خواهد بود.

نوع خودرو

میزان تسهیلات

مدت بازپرداخت

نرخ تسهیلات

مبلغ چک ها

 تیبا ۲ و ساینا

۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰

۳چک۳ماهه

۰

۵۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

۳چک۴ماهه

۸%

۵۹,۷۲۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰

۳چک۵ماهه

۱۱%

۶۵,۵۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰

۴چک۶ماهه

۱۵%

۵۶,۷۳۰,۰۰۰

نوع خودرو

میزان تسهیلات

مدت بازپرداخت

نرخ تسهیلات

مبلغ چک ها

سایپا۱۵۱

۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۳چک۳ماهه

۰

۴۶,۶۷۰,۰۰۰

۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۳چک۴ماهه

۶%

۴۸,۵۵۰,۰۰۰

۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۳چک۵ماهه

۹%

۵۰,۲۱۰,۰۰۰

۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۴چک۶ماهه

۱۳%

۴۰,۸۷۰,۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *