reno

«رنو فرانسه» به جمع حامیان پنجمین همایش خودرو کشور پیوست

تصویر روز :  پیش تر از رنو به عنوان قطب آینده خودروسازی کشور نام برده می شد و امروز این شرکت فرانسوی با حمایت عملی از پنجمین همایش صنعت خودرو ایران تصمیم به حضور جدی تر در بازار ایران دارد.

به گزارش شاتا، رنو فرانسه یکی از حامیان اصلی پنجمین همایش صنعت خودرو ایران شده است و باید بگوییم که این همایش رفته رفته به جایگاه واقعی خود نزدیک می شود و شرکت های خودروسازی جهانی به اهمیت بازار خودرو و قطعه سازی ایران پی برده اند و علاقمند به حضور و نقش آفرینی در این بازار هستند.
براساس این گزارش، رنو فرانسه از دستیابی این شرکت به تولید بیش از ۱۶۰ هزار خودرو با برند رنو در ایران برای سال ۲۰۱۷ خبر می دهد و جالب تر اینکه در نوامبر۲۰۱۷(آبان ماه امسال) بعد از کشور فرانسه، ایران دومین تولیدکننده بزرگ رنو در سطح جهان بوده است و فرانسوی ها می گویند که در دسامبر۲۰۱۷ نیز این رکورد حفظ خواهد شد.
به تازگی و به دنبال اخبار منتشر شده برخی رسانه ها مبنی بر عدم تحقق تولید مشترک خودرو با فرانسه، بهزاد اعتمادی معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو ابراز کرده بود که قرارداد سازمان گسترش با “شرکت رنو” طبق برنامه در مرحله ثبت شرکت است که فعالیت‌های اجرایی آن پس از ثبت شرکت آغاز خواهد شد.
این طور که پیش بینی می شود پس از برجام و توافقات خودرویی سال گذشته با برخی طرف های اروپایی، همایش پنجم صنعت خودرو به دنبال آماده کردن زمینه شناخت امکانات طرف ایرانی برای شرکت های بین المللی خواهد بود.
پنجمین همایش صنعت خودرو در دولت دوازدهم و وزارت محمد شریعتمداری رخ می دهد. وزیر جدید صنعت دولت روحانی عقیده دارد که باید با مشارکت خودروسازان بزرگ و مطرح جهان ساخت داخلی را تقویت کرد تا ایران نیز بتواند به قطب ساخت خودرو در منطقه و جهان تبدیل شود.
یادآور می شود که پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *