bank keshavarzi

حمایت بانک کشاورزی از کشاورزان نمونه

تصویر روز : بانک کشاورزی که حامی کشاورزان و بازوی مالی دولت در بخش کشاورزی است، با هدف ارج نهادن به تلاش و همت تولیدکنندگان نمونه که با توسعه و ارتقای کمی و کیفی تولید، نقشی اثرگذار در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارند، در این مراسم مشارکتی فعال داشت.
به گزارش  تسنیم، مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سی و دومین آیین تجلیل از  نمونه های ملی بخش کشاورزی که با حضور وزیر جهادکشاورزی ، معاونان ، اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی، مسئولان کشوری، نمونه های ملی بخش کشاورزی و اصحاب رسانه  برگزار شد، شرکت کرد.

سی و دومین آیین تجلیل از  نمونه های ملی بخش کشاورزی صبح روز دوشنبه ۱۱ دی با محوریت «کشاورزی دانش بنیان رکن اقتصاد مقاومتی» در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار و طی آن با حضور مهندس حجتی وزیر جهادکشاورزی، معاونان و مدیرعامل بانک کشاورزی از ۱۵۳ کشاورز نمونه منتخب وزارت جهاد کشاورزی قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، امسال پرونده ۱۳۳۶ نفر از کشاورزان در کمیته فنی وزارت جهاد کشاورزی بررسی شده است که در مجموع ۱۵۳ نفر شامل ۲۰ نفر در بخش زراعت ، ۲۷۰ نفر در باغبانی ، ۱۹ نفر در بخش دام و عشایر ، ۷ نفر در شیلات، ۲۸ نفر در حوزه آب و خاک و صنایع ،۱۳ نفر در بخش ترویج ، ۱۰ نفر در بخش تشکل ها و اتحادیه ها ، ۱۵ نفر در منابع طبیعی و آبخیزداری و ۳ نفر در امور اراضی به عنوان کشاورز نمونه ملی انتخاب شده اند.

این گزارش می افزاید بانک کشاورزی که حامی کشاورزان و بازوی مالی دولت در بخش کشاورزی است، با هدف ارج نهادن به تلاش و همت تولیدکنندگان نمونه که با توسعه و ارتقای کمی و کیفی تولید، نقشی اثرگذار در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارند، در این مراسم مشارکتی فعال داشت.

شایان ذکر است این بانک بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۱ دی با برگزاری مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی به صورت ویژه از کشاورزان و تولیدکنندگان نمونه قدردانی می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *