seif.1

نامه نگاری جدید بانک ها با رییس کل بانک مرکزی

تصویر روز : دبیرکانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از نامه نگاری بانک ها با رییس کل بانک مرکزی خبر داد.
به گزارش ایپنا، محمدرضا جمشیدی  درباره تصمیم جدید بانک ها و مذاکره با رییس کل بانک مرکزی، اظهار داشت: در جلسات مشترکی که شورای هماهنگی بانک های دولتی و کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی برای بررسی و چگونگی کمک رسانی به زلزله زدگان نواحی غربی کشور داشتیم بانک ها برای کمک رسانی به آسیب دیدگان به موانع و مشکلات زیادی در مقررات بانکی برخوردند.

وی ادامه داد: در همین راستا این موضوع در کمیته انتخابی بانک ها که مرکب از روسای شورای هماهنگی بانک‌ها ، رییس کانون بانک ها و همچنین فرشاد حیدری، معاون نظارتی بانک مرکزی به عنوان نماینده بانک مرکزی است، بررسی و مورد تایید قرار گرفت.

دبیرکانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با اشاره به اینکه این موضوع نیز با رییس کل بانک مرکزی مطرح شده است، افزود: بانک ها در تلاش هستند تا مشارکت فعال تری در اهداف ضد رکودی دولت در بخش اقتصادی ایفا کنند.

جمشیدی ادامه داد: از همین رو بانک ها با ارائه این پیشنهاد به رییس کل بانک مرکزی خواستار طرح این موضوع در  شورای پول و اعتبار و ارائه مشکلات و موانع مقرراتی شدند تا با تصمیم این شورا مشکلات رفع و حل و فصل شود.

دبیرکانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با بیان اینکه، بر همین اساس بانک ها با رفع این مشکل بیشتر از گذشته در بخش اقتصاد و حرکت های ضد تورمی دولت کمک هایی ارائه خواهند کرد، اظهار داشت: این پیشنهاد امروز به رییس کل بانک مرکزی ارسال شد و رونوشتی از آن نیز به معاون اقتصادی رییس جمهور، سخنگوی دولت، دادستان کل کشور، روسای اتاق های بازرگانی و … که از اعضای شورای پول و اعتبار هستند، داده شده است.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا هرچه سریعتر این موضوع در شورای پول و اعتبار مطرح شود  تا بانک ها به اهداف خود در زمینه فعال تر کردن بخش اقتصاد و رفع موانع موجود دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *